خریدار ظروف چینی

ظروف چینی جزو قدیمی ترین ظروف به حساب می آیند که اصالت آن ها حتی به 100 سال پیش نیز باز می گردد. برخی از افراد، علاقه زیادی به این نوع از ظروف دارند و از آن ها برای تکمیل نمودن دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند. به این منظور که حس و حال فضا را سنتی، آرامبخش و صمیمی نمایند. برخی دیگر تصور می کنند که ظروف چینی قدیمی و از مد افتاده بوده و انتظار کارایی زیادی نمی توان از آن ها داشت.

ظروف چینی در طرح ها و رنگ های مختلف طراحی و تولید شده اند و امروزه به دلیل کم توجهی به این نوع از ظروف، به سختی می توان آن ها را خریداری نمود. به هر حال، نمی توان از زیبایی خیره کننده و خارق العاده ای که ظروف چینی دارند، چشم پوشی کرد!

اگر شما هم مشتاق هستید تا سرویس چینی دلخواه خود را خریداری کنید و در واقع خریدار ظروف چینی هستید، توصیه می کنیم برای تهیه کردن جنس مرغوب و با کیفیت و هم چنین مشاهده طرح ها و نقش های مختلف این ظروف، به سمساری ها و عتیقه فروشی ها مراجعه نمایید. حال لازم است پیش از این که برای خرید سرویس ظروف چینی اقدام کنید، حتما نکاتی را در مورد این ظروف بدانید و بر اساس همین نکات، خرید ظروف چینی دلخواه خود را انجام دهید.

طرح و نقش ظروف چینی قدیمی

از مهم ترین نکاتی که باید به عنوان خریدار ظروف چینی به آن توجه نمایید، طرح و فرم ظروف می باشد. این نوع از ظرف ها به دلیل اصالت خاصی که از آن برخوردار شده اند، طرح ها و نقش های جذابی برای آن ها ایجاد شده است.

ضمن این که ظروف چینی در مدل های گرد، بیضی، مربعی و مستطیل شکل طراحی و تولید شده اند. در واقع همان طور که پیش تر گفتیم، به قدری دنیای ظروف چینی تنوع طرح و رنگ دارد که غیر ممکن است امکان پیدا کردن مدل دلخواه خود را نداشته باشید!

این ظروف، شامل سبک های مختلفی می باشد که با در نظر گرفتن مکان و شرایط، از مدل های مختلف آن استفاده می شود. البته تنها مسئله ای که می تواند در خرید ظروف چینی تاثیر بگذارد، سلیقه خود شما می باشد!

کیفیت ظروف چینی

با این که زیبایی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد، اما کیفیت نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. چرا که هر چقدر ظروف چینی زیبا و چشم نواز باشند، اما اگر جنس خوب و مرغوبی نداشته باشند، با یک ضربه آرام شکسته می شوند و سرویس چینی شما ناقص می شود.

حال لازم است بدانید که چه مواردی باید برای اطمینان پیدا کردن از کیفیت ظروف چینی مورد توجه قرار بگیرند. شفافیت، سبکی، استحکام بالا، مقاومت در برابر ضربه، ثابت ماندن نقش های به کار رفته در طرح آن و مقاومت در برابر حرارت، هر کدام عواملی هستند که می توانند از کیفیت و مرغوبیت ظروف چینی خبر بدهند.

لازم به ذکر است که وجود هر یک از این عوامل علاوه بر بالا بردن کیفیت ظروف چینی، می تواند عمر این ظروف را نیز افزایش دهد. در صورتی که تا به حال ظروف چینی با کیفیت را دیده باشید، متوجه سبکی و سختی آن ها شده اید. لازم است به عنوان یک خریدار، به خوبی کیفیت ظرف های چینی دلخواه خود را مورد بررسی قرار دهید و از مرغوبیت آن ها اطمینان خاطر کسب کنید.

قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی

استفاده از ماشین های ظرفشویی در بسیاری از خانه های رواج پیدا کرده است. خیلی از خانم ها دیگر علاقه ای به شستن ظرف ها با دست ندارند و ترجیح می دهند از این دستگاه پر استفاده در شستن ظروف کمک بگیرند. از آن جایی که ماشین های ظرفشویی، از مواد شوینده قوی استفاده می کنند، ممکن است ظروف چینی را تحت تاثیر قرار داده و در برخی مواقع موجب شکستن آن ها شوند.

از این رو باید به قدری کیفیت این ظروف بالا باشد که در زمان شسته شدن در ماشین ظرفشویی، تغییر رنگ ندهند و مقاومت بالایی در مقابل مواد شوینده این دستگاه از خود نشان دهند. در زمان خرید ظروف چینی حتما پشت ظرف ها را بررسی کنید، به طور معمول ظروفی که امکان شسته شدن در ماشین های ظرفشویی را داشته باشند، عبارت Dishwasher Safe بر روی آن ها حک شده است.

بهداشتی بودن ظروف چینی

بر اساس تحقیقات انجام شده و گزارشات به دست آمده، ظروف چینی از نظر بهداشتی بودن، نسبت به سایر ظروف مانند ظروف فلزی، ظروف ملامین و… از امتیاز بالا تری برخوردار می شوند. اما در برخی از موارد، به دلیل استفاده از فلزاتی مانند سرب، به منظور براق کردن ظاهر ظروف در ساخت آن ها استفاده می شود که می تواند برای سلامتی خطرناک باشد.

از این رو در زمان خرید ظروف چینی، لازم است به عنوان خریدار، حتما به بهداشت آن ها توجه نمایید. چرا که بهداشتی بودن این نوع از ظروف، به همان اندازه اهمیت دارد که بهداشتی بودن مواد غذایی حائز اهمیت هستند!

در صورتی که ظروف چینی مد نظر خود را پیدا کردید و تصمیم به خرید آن ها گرفتید، حتما در صورت داشتن کارتن و بسته بندی، به وجود علامت استاندارد بر روی آن ها توجه نمایید.

تعداد قطعات کاربردی موجود در سرویس چینی

یکی دیگر از نکاتی که باید حتما در زمان خرید ظروف چینی از سمساری به آن توجه نمایید، تعداد قطعات و کاربردی بودن آن ها می باشد. در زمان خرید به تعداد افراد خانواده توجه نمایید و بر اساس همان، ظروف را به تعداد مناسب و متناسب با نفرات خانواده خریداری کنید.

در این صورت علاوه بر عدم پرداخت هزینه اضافی، تعداد مناسبی از ظروف چینی را خریداری کرده اید که در زمان استفاده با کمبود آن ها مواجه نخواهید شد.

در برخی از سرویس های ظروف چین، قطعات کم کاربردی مانند جا شمعی، جا دستمال کاغذی و قاشق های چینی وجود دارد که به طور معمول استفاده از آن ها چندان بین خانواده های ایرانی رواج ندارد. از این رو لازم است از خریدن این قطعات اضافی و بدون استفاده خودداری کنید. از سوی دیگر سرویس چینی که شما برای خرید انتخاب کرده اید، باید تمامی قطعات و ظروف مهم مانند سرویس چای خوری، دیس در ابعاد مختلف، بشقاب های غذا خوری و میوه خوری، کاسه های سوپ خوری و ماست خوری و… را دارا باشد. در غیر این صورت شاید در حین استفاده، نبود این قطعات را احساس کنید.

البته لازم به ذکر است که اگر برای خرید ظروف چینی، به سمساری مراجعه کرده اید، ممکن است برخی از این قطعات در سرویس وجود نداشته باشد و صاحب قبلی به دلیل کم توجهی، برخی از آن ها را شکسته باشد.

خرید ظروف چینی از سمساری معتبر

برای خرید ظروف چینی، با توجه به کم بودن تنوع و طرح و همین طور عدم استقبال از این ظروف در بازار، بهتر است به سمساری های معتبر و یا عتیقه فروشی های شناخته شده مراجعه نمایید. در این صورت، اگر مشکلی پس از خرید ظروف رخ دهد، می توانید آن را پیگیری نمایید.

البته اگر تصمیم به استفاده از خدمات سمساری آنلاین را دارید و می خواهید به صورت اینترنتی خرید ظروف چینی را انجام دهید، توصیه می کنیم از کارشناس یا فروشنده بخواهید تا به درستی ابعاد کلیه ظروف موجود در سرویس را برای شما شرح دهد و عکس های با کیفیتی را برای شما ارسال نماید تا بتوانید علاوه بر بررسی کیفیت ظروف چینی، طرح و نقش آن ها را نیز به درستی و مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایید.

سمساری زرتشت یکی از معتبر ترین سمساری های فعال در سطح شهر تهران می باشد که با داشتن شعبه های متعدد، علاوه بر این که خریدار ظروف چینی دست دوم شما می باشد، با داشتن مدل ها و طرح های متنوع از این نوع ظروف، انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار خواهد داد.

شما این امکان را دارید تا از طریق تماس با کارشناسان این سمساری و یا مراجعه حضوری به یکی از شعبه های سمساری زرتشت، خرید سرویس ظروف چینی دلخواه خود را با مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت انجام دهید و یا با خریدار ظروف چینی که کارشناسان سمساری زرتشت به حساب می آیند، تماس بگیرید تا با آمدن آن ها، بتوانید سروس ظروف چینی خود را با بالا ترین قیمت به فروش برسانید.

 

 

بالاترین خریدار و قیمت گذار کلیه لوازم منزل در تمامی نقاط تهران به صورت فوری و یکجا.

خریدار انواع ظروف آنتیک قدیمی,ظروف چینی,چینی آلات قدیمی و جدید

خریدار انواع سرویس کریستال ,سرویس چینی ,بارفتن و…..

خریدار انواع سرویس آرکوپال

خریدار انواع صفحه گرام ,نقره,خرده ریزه و غیره

خریدار انواع رادیو لامپی ،آپارات،دوربین قدیمی و سماور زغالی

خریدار انواع فرش ماشینی ,دستبافت, ابریشم و تابلو فرش

خریدار انواع روزنامه و مجلات قدیمی ,قلمدان قدیمی ،کتاب خطی قدیمی

خریدار انواع یخچال ,لباسشویی,گاز,ماکروفر,

خریدار انواع تلویزون LCDو LED

خریدار و قیمت گذار انواع مبلمان ,میز نهار خوری,بوفه ,سرویس خواب

به صورت یکیجا و نقد در محل خریداریم