خریدار ظروف آنتیک با بالاترین قیمت‌گذاری در محل

ما در سمساری زرتشت خریدار ظروف آنیتیک شما با بهترین قیمت در تمام مناطق تهران هستیم. فروش ظروف قدیمی و پیدا کردن خریدار مطمئن پروسه زمان بری است. ظروف آنتیک دست دوم جزء اشیاء ارزشمند هستند. در نتیجه فروش این نوع ظروف با سود دهی بالا و رضایت طرفین کمی دشوار است. بنابراین پیشنهاد ما به شما دریافت راهنمایی‌های لازم از کارشناسان بازار برای فروش این نوع ظروف است. شناخت بازار، قیمت‌گذاری عادلانه با توجه به ارزش کالای شما همان چیزی است که رضایت طرفین را از معامله برآورده می‌کند.

اگر به دنبال خریدار ظروف دست دوم برای فروش لوازم، ظروف و اشیاء آنتیک هستید، سمساری زرتشت در کنار شماست.

ظروف آنتیک چه ظروفی هستند؟

ظروف آنتیک از جمله ظروف گرانبهایی هستند که دارای روکش تزیینی و قدیمی می‌باشند. این نوع ظروف معمولاً ساده و یا به صورت نقش برجسته بوده و از نسلی به نسل دیگر به یادگار مانده است. برخی از ظروف آنتیک از جنس نقره و برخی دیگر از جنس مس، برنج، آهن، سرامیک و حتی طلا هستند. طرح‌های متنوع بر روی این ظروف شامل نقاشی گل و مرغ، حکاکی، خطوط برجسته و طرح‌های هنری است. اگر شما هم دارای ظروف آنتیک کلکسیونی هستید، ما به عنوان خریدار ظروف قدیمی در خدمت شما هستیم.

خرید و فروش لوازم منزل

خریدار ظروف آنتیک، نقره و عتیقه در تمام نقاط تهران

پرسشی که از سوی بسیاری از افراد مطرح می‌شود، این است که چطور خریدار مطمئن برای ظروف قدیمی پیدا کنیم؟ توجه داشته باشید که ظروف عتیقه، نقره و آنتیک از ارزش قیمتی بسیار بالایی برخوردار هستند. چرا که این نوع ظروف به دلیل قدمت و پیشینه تاریخی که با خود به همراه دارند، جزء کالاهای کمیاب محسوب می‌شوند. در این خصوص نیاز به قیمت‌گذاری کارشناسانه از سوی یک خریدار مخصوص عتیقه جات است. یک خریدار مطمئن و معتبر که قیمت‌گذاری کارشناسانه‌ای را با توجه به ارزش کالای شما عنوان کند.

 بر همین اساس مجموعه سمساری زرتشت توانسته در تمام سال‌های فعالیت خود رضایت حداکثری مشتریان را نسبت به خرید ظروف آنتیک برآورده کند. قیمت گذاری کارشناسانه، پرداخت نقدی و خرید  مطمئن را این‌بار با سمساری زرتشت تجربه کنید.

انواع مختلف ظروف آنتیک کدامند؟

بسیاری از افراد علاقمند جمع‌آوری کلکسیونی از ظروف آنتیک و قدیمی هستند. ظروفی که معمولاً در بوفه‌ها و کمدهای دکوری نگه داشته می‌شوند. انواع گوناگونی از این ظروف در کشورهای مختلف جهان وجود دارد. در ایران هم بسیاری از افراد ظروف قدیمی را به عنوان اشیاء زیبای قدیمی نسل به نسل نگه داشتند. اگر به دنبال خریدار ظروف دست دوم هستید، باید شناخت کافی درباره انواع ظروف آنتیک داشته باشید. در این بخش به توضیح برخی از انواع این ظروف می‌پردازیم.

ظروف آنتیک کلکسیونی

یکی از برجسته‌ترین انواع ظروف آنتیک، ظروف کلکسیونی هستند. ظروفی که بیشتر جنبه تزیینی داشته و جلوه زیبایی به بوفه شما می‌دهند. ظروف کلکسیونی معمولاً دارای نقش برجسته‌های هنری، ظریف‌کاری و طراحی‌های رنگی هستند. جنس این ظروف معمولاً سرامیک، نقره، شیشه، آهن و … است. توجه داشته باشید که برای دریافت راهنمایی‌های لازم از خریدار ظروف آنتیک به نوع ظروف اشاره کنید. برای نمونه اگر دارنده ظروف آنتیک کلکسیونی هستید، جزئیات ظروف را برای خریدار عنوان کنید.

ظروف آنتیک مخصوص نوشیدنی

از دیگر انواع ظروف قدیمی می‌توان به ظروفی اشاره کرد که مخصوص نوشیدنی است. ظروفی مانند جام شراب، ظروف و بطری‌های نوشیدنی، کوزه‌های آنتیک و مواردی از این قبیل. ظروف آنتیک مخصوص نوشیدنی، معمولاً جنس بسیار ظریف و جذابی دارند. هرچند که قدمت، پیشینه تاریخی و ساختار این نوع ظروف در قیمت نهایی آن بسیار تاثیرگذار است.

سمساری غرب تهران

ظروف آنتیک دکوری

معمولاً از ظروف آنتیک دکوری به عنوان کالاهای زینتی استفاده می‌شود. ظروف سنتی و سلطنتی جزء ظروف آنتیک دکوری لحاظ می‌شوند. می‌توان گفت ظروف دکوری شامل گلدان‌های تجملی، مجسمه‌های آنتیک، دیوارکوب‌ها، ظروف درب دار و بسیاری دیگر از انواع ظروف می‌شود. در واقع این نوع ظروف طیف گسترده و متنوعی از ظروف مختلف را در بر می‌گیرد. برای فروش این نوع ظروف حتماً باید از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید. بدین ترتیب با یافتن معتبرترین خریدار ظروف قدیمی می‌توانید ظروف خود را با بالاترین قیمت بازار به فروش برسانید.

ظروف آنتیک چینی

ظروف آنتیک چینی از دیگر انواع ظروف قدیمی و دست دوم به شمار می‌رود. این ظروف شامل لیوان و فنجان، استکان و نعلبکی‌های تزیینی، بشقاب‌ها، ظروف میوه‌خوری، کاسه‌ها، گلدان‌ها، ظروف پایه‌دار و به طور کلی هر ظروفی که از جنس چینی باشد. آیا شما هم دارنده ظروف چینی دست دوم هستید و از جمع‌آوری آن خسته شدید؟ ما خریدار ظروف آنتیک چینی شما با تضمین بهترین قیمت هستیم.

 تیم سمساری زرتشت خریدار ظروف دست دوم شما با بهترین شرایط ویژه است. قیمت‌گذاری منصفانه، خرید در محل و پرداخت نقدینگی از جمله خدمات ما به شماست.

ظروف آنتیک مخصوص جواهرات

شاید تعجب کنید که حتی جعبه‌های جواهرات هم جزء ظروف آنتیک محسوب می‌شوند. جعبه‌هایی که ظاهری بسیار تاریخی، شیک و هنرمندانه‌ای دارند. معمولاً جعبه‌های قدیمی دارای طراحی‌های نقش برجسته حکاکی شده هستند. طراحی و کنده کاری‌های فاخر دست‌ساز با پوشش طلا یا نقره بر روی این جعبه‌ها دیده می‌شود. این جعبه‌ها معمولاً از جنس چوب، برنج، سرامیک، چرم و … می‌باشند.

ظروف آنتیک مخصوص پذیرایی

تا اینجای کار به خوبی با انواع ظروف آنتیک آشنا شدید. در این بخش نوبت به ظروف قدیمی مخصوص پذیرایی می‌رسد. اگرچه اغلب ظروف قدیمی نقش تزیینی و دکوری دارند. اما برخی از این ظروف بسیار کاربردی بوده و می‌توان به عنوان وسیله پذیرایی از آن استفاده کرد. اگر شما هم دارنده ظروف قدیمی مخصوص پذیرایی هستید حتماً در صورت دریافت راهنمایی تلفنی مشخصات آن را با خریدار ظروف آنتیک در میان بگذارید. این نوع ظروف با توجه به ارزش تاریخی و متریال به کار برده شده در ساختار آن، قیمت‌گذاری می‌شوند.

 

سمساری در تمام نقاط تهران

آشنایی با خدمات سمساری در تمام نقاط تهران

 

 

کلام پایانی

به طور کلی ظروف آنتیک و قدیمی مجموعه‌ای از ظروف لوکس، سنتی و تاریخی هستند. هر یک از انواع ظروف آنتیک دارای مشخصه‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی است. قیمت‌گذاری کارشناسانه بر اساس نوع ظروف از جمله موارد کلیدی برای یک فروش معقولانه است. تیم سمساری زرتشت با سالها تجربه به عنوان معتبرترین خریدار ظروف آنتیک بستر امن و مطمئنی برای مشتریان فراهم کرده است. شما می‌توانید تنها با یک تماس ظروف قدیمی و دست دوم خود را با بالاترین قیمت بازار به سمساری زرتشت عرضه کنید. خرید در محل، قیمت‌گذاری منصفانه همراه با پرداخت نقدینگی را از تیم سمساری زرتشت بخواهید.

 

 

سمساری زرتشت 

 

بالاترین خریدار و قیمت گذار کلیه لوازم منزل در تمامی نقاط تهران به صورت فوری و یکجا.

خریدار انواع ظروف آنتیک قدیمی,ظروف چینی,چینی آلات قدیمی و جدید

خریدار انواع سرویس کریستال ,سرویس چینی ,بارفتن و…..

خریدار انواع سرویس آرکوپال

خریدار انواع صفحه گرام ,نقره,خرده ریزه و غیره

خریدار انواع رادیو لامپی ،آپارات،دوربین قدیمی و سماور زغالی

خریدار انواع فرش ماشینی ,دستبافت, ابریشم و تابلو فرش

خریدار انواع روزنامه و مجلات قدیمی ,قلمدان قدیمی ،کتاب خطی قدیمی

خریدار انواع یخچال ,لباسشویی,گاز,ماکروفر,

خریدار انواع تلویزون LCDو LED

خریدار و قیمت گذار انواع مبلمان ,میز نهار خوری,بوفه ,سرویس خواب

به صورت یکیجا و نقد در محل خریداریم