سمساری پاسداران

سمساری پاسدارن چگونه جایی است؟

با افزایش قیمت کالاها بسیاری از اقشار ضعیف برای تأمین لوازم مورد نیاز خود سراغ لوازم دست دوم می‌روند تا بتوانند با هزینه کمتر مایحتاج مورد نیاز زندگی را تأمین کنند. سمساری پاسداران و سایر سمساری ها نیز انواع لوازم مورد نیاز زندگی را دارند و اگر کسی چیزی بخواهد که در سمساری موجود نباشد نیز سمساری  پاسداران سعی می‌کند تا آن را تهیه کنند.

سمساری آنلاین پاسداران

نقش سازنده فعالیت سمساری‌ها در حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه پر رنگ است. در سمساری‌ها، کالاها و اجناسی عرضه می‌شود که امکان خرید آن در مقایسه با اجناس نو، آسان‌تر است و این برای خانوارهایی که از حیث اقتصادی و توانمندی کافی برخوردار نیستند، امتیاز مثبتی به شمار می‌رود.  

 سمساری پاسداران خدمت دیگری نیز به مردم ارائه می‌دهد و آن این است که کالای دست دوم آن‌ها را با قیمتی مناسب خریداری می‌کند. در ادامه توضیحات بیشتری خواهیم داد.

سمساری با انصاف پاسداران را چگونه پیدا کنیم؟

هر کسی در زندگی خود برای تنوع هم که شده باشد گاهاً اقدام به تعویض وسایل منزل، محل کار و لوازم دور و بر خود می‌نماید. خرید لوازم نو که کیفیت خوبی نیز داشته باشد و از لوازم قبلی نیز بهتر باشد نیازمند سرمایه است. حال برای تأمین بخش قابل توجهی از این سرمایه می‌توانید وسایل قدیمی را به سمساری بفروشید.

اما نکته مهم این است که در انتخاب سمساری دقت لازم را داشته باشید تا از فروش لوازم خود پشیمان نشوید. سمساری پاسداران از جمله سمساری‌های با انصاف تهران است. در ادامه نکاتی برای راهنمایی شما در زمینه انتخاب یک سمساری با انصاف را ذکر کرده‌ایم.

مشتری مداری

یکی از نشانه‌های سمساری با انصاف مشتری مداری است. بسیاری از سمساری‌ها توجه زیادی به نیازهای مشتریان نداشته و تنها به دنبال کسب سود بیشتر هستند. حال برای یافتن یک سمساری با انصاف در پاسداران باید به دنبال سمساری با انصافی باشید که علاوه بر سود خود به فکر رضایت مشتریان نیز است. پیدا کردن جنسی که مد نظر شما هست و وقت گذاشتن برای شما یکی از اصلی‌ترین معیارهای انتخاب یک سمساری با انصاف است. یک سمسار خوب نیز باید به دنبال ارائه بهترین‌ها به مشتریان خود باشد و مشتریان خود را به صورت دائمی حفظ کند.

قیمت منصفانه خرید

مسلماً یکی از نشانه‌های سمساری با انصاف، قیمتی است که سمسار برای خرید اجناس به فروشنده می‌پردازد. یکی از عادات بدی که اکثر سمساری‌ها دارند این است که به محض دیدن جنس شروع به ایراد گرفتن از آن یا به عبارتی کم کردن قیمت می‌کنند و جوری نشان می دهند که جنس مورد معامله ارزشی ندارد. البته این نکته را نمی‌توان از قلم انداخت که سمسار نیز در این حرفه به دنبال خرید و فروش و کسب سود است. اما در سمساری پاسداران کارشناسان بر روی اجناس قیمت می‌گذارند. و تنها سود اندکی برای خود در نظر می‌گیرند.

یک نکته منفی که برخی از سمسارهای بی انصاف از آن سوء استفاده می‌کنند، جنس افرادی که در فروش لوازم عجله دارند زیر قیمت و با قیمت بسیارکم خریداری می‌کنند.

نکته: تعیین قیمت اجناس دست دوم معمولاً با نوساناتی روبه‌رو است و نمی‌توان قیمت پایه‌ای را برای خرید و فروش در نظر گرفت.

صداقت در فروش اجناس

سمساری پاسداران

یکی از اصلی‌ترین چالش‌های خرید اجناس دست دوم سنجش کیفیت این محصولات است. بسیاری از سمساری‌ها برخلاف سمساری پاسداران بدون در نظر گرفتن انصاف سعی دارند تنها برای سود بیشتر هر کالایی را خرید و فروش کنند. خرید یا فروش محصولات بی کیفیت که بر اثر کارکرد زیاد کیفیت خود را از دست داده و دیگر استفاده چندانی ندارد، یکی از فریب‌های بزرگی است که کاربران با آن روبه‌رو هستند. از این رو یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سمساری با انصاف پاسداران صداقت در فروش است. سمساری پاسداران تمام ایرادات و مشکلات دستگاه را با مشتری درمیان می‌گذارد برای مثال ممکن است جنسی شکسته باشد، بی کیفیت یا ایرادات فنی داشته باشد که این حق مشتری است که از آن خبر داشته باشد.

اجتناب از شعار دادن

خرید اجناس دست دوم با بالاترین قیمت یا فروش اجناس دست دوم با پایین‌ترین قیمت و … از جمله شعارهایی است که میان سمسارها رواج دارد. بسیاری از سمساری‌های ایران از این شعارها برای جلب نظر مشتری استفاده کرده و پس از حضور در منزل شروع به کم کردن قیمت جنس شما می‌کنند. چیره دستی سمساران در استفاده از ترفندهای مذاکره برای خرید کالا با قیمت پایین در این مواقع فروشنده را وادار به فروش محصول می‌نماید و تجربه تلخی را برای وی رقم می‌زند.

اما سمساری پاسداران تنها شعار نمی‌دهد بلکه تمام گفته‌های خود را در عمل ثابت می‌کند تا مشتریان خود را حفظ نماید و آنان را مشتری دائم کند.

قیمت فروش منصفانه

و آخرین نشانه یک سمساری منصف قیمت فروش منصفانه اجناس است. فقط این امر که قیمت این اجناس از قیمت نو این وسایل کمتر است، دلیلی بر منصفانه بودن قیمت نیست. یک سمساری با انصاف به نسبت قیمتی که برای خرید کالایی پرداخت کرده و هزینه‌هایی که برای تعمیر و ترمیم آن متقبل شده است بایستی قیمت منصفانه‌ای در نظر بگیرد. تعیین قیمت فروش اجناس دست دوم یکی از چالش‌های مهم در خرید و فروش است.

اما در سمساری پاسداران برخلاف اکثر سمساری‌ها قیمت منصفانه ای برای فروش اجناس می‌گذارند. برخلاف سایر سمساری‌هایی که شعار می‌دهند، این یک شعار نیست زیرا کارشناسانی در حضور مشتری روی اجناس قیمت می‌گذارند که بی طرف باشند و تنها قیمت حقیقی آن را می‌گویند نه چیزی کمتر و نه چیزی بیشتر از قیمت واقعی آن را نمی‌گویند.

نتیجه‌گیری

امروزه بازار خرید لوازم دست دوم می‌تواند بازار هدف بسیاری از افراد باشد. اقتصاد جهان امروز همواره در فرازو نشیب است و از بالا و پایین شدن قیمت‌ها مانع خرید لوازم نو می‌شود و افراد به سمت لوازم دست دوم می‌آیند.

برای همه افراد مهم است که از سمساری با انصافی خرید کنند تا نه خودشان ضرر کنند و نه فروشنده، سمساری زرتشت یکی از معدود سمساری‌های با انصاف شهر تهران است. این مجموعه همیشه به دنبال جذب مشتری بیشتر و ثابت با عملکردی منصفانه بوده است. سمساری زرتشت مشتری مداری را اصلی‌ترین معیار خود قرار داده است و همواره سعی می‌کند تا سود کمی به دست بیاورد ولی مشتریان خود را حفظ کند و از این رو مشتریان بیشتری را جذب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *