خریدار سماور زغالی به بالاترین قیمت 

بسیاری از افراد هستند که در خانه سماور زغالی داشته و قصد دارند آن را بفروشند، اما نمی‌دانند که چه کسی یا کسانی خریدار سماور زغالی هستند. البته سمساری‌های زیادی در محله‌های مختلف تهران و کرج وجود دارند که ممکن است سماور زغالی شما را بخرند، اما آیا می‌توان این وسیله را با قیمتی مناسب فروخت؟

اگر شما هم به دلایلی مختلف مثل مهاجرت یا تعویض وسایل منزل قصد دارید سماور زغالی قدیمی خانه خود را بفروشید، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید؛ زیرا قصد داریم روش یافتن بهترین خریدار سماور زغالی را به شما توضیح دهیم. برای همین ابتدا بررسی می‌کنیک که چرا سماور زغالی ارزشمند است و بعد بهترین خریدار آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

سمساری در امیر آباد

معرفی بهترین سمساری در امیر آباد

چرا سماور زغالی با قیمتی بالا خریداری می شود

شاید در نگاه اول سماورهای زغالی محصولاتی آمده از فرنگ به‌خصوص روسیه در نظر گرفته شوند، اما بد نیست بدانید که این وسیله برای اولین بار در قرن 18 از ایران به روسیه رفت و روس‌ها با الهام از آن شروع به ساخت سماورهای امروزی کردند. زادگاه این وسیله نوستالژی خراسان دانسته شده و تا 50 سال پیش خانه اکثر ما ایرانیان حضور داشت.

امروزه سماور زغالی یک وسیله عتیقه و قیمتی محسوب می‌شود که دیگر استفاده‌ای جزء تزئینات منزل ندارد. برای همین بسیاری از کسانی که این وسیله را در خانه دارند دنبال یافتن خریدار سماور زغالی با بهترین قیمت هستند. با این حال باید مراقب باشید که این عتیقه را با قیمتی اندک از شما نخرند و هزینه‌ای برابر با ارزش آن به شما پرداخته شود.

سماورهای زغالی به‌خاطر قدمت و ساخت ویژه‌ای که دارند امروزه به‌عنوان عتیقه شناخته شده و برای همین با قیمتی مشابه عتیقه جات خریدوفروش می‌شوند. این سماورها بسته به سال ساخت، نوع آلیاژ به‌کار رفته در آن‌ها و البته برندی که آن‌ها را ساخته با قیمت‌هایی مختلف خریداری می‌شوند. پس اگر قصد فروش آن‌ها را دارید توجه داشته باشید که با قیمتی بسیار اندک آن‌ها را نفروخته و حتما از سمساری‌های معتبری برای قیمت‌گذاری روی آن‌ها کمک بگیرید. جدای از تمام این موارد دم کردن چای در این سماورها بسیار سالم بوده و همین باعث می‌شود افراد زیادی خواهان استفاده از آن‌ها باشند.

چه نکاتی در خرید سماور زغالی مهم است

اگر قصد یافتن خریدار سماور زغالی و فروش آن با قیمتی مناسب دارید به نکاتی که در ادامه گفته می‌شود توجه کنید:

  • ابتدا سال ساخت سماور زغالی خود را پیدا کنید تا بتوانید بر اساس آن قیمت گذاری مناسبی روی سماور انجام دهید.
  • بررسی کنید که چه آلیاژها و موادی در ساخت آن به‌کار رفته است. این آلیاژها اگر کیفیت مناسب را داشته باشند روی قیمت‌گذاری آن تاثیری بسزا دارند.
  • برندی که سماور زغالی شما را ساخته است، پیدا کنید.
  • از داشتن دستگیره مناسب و با کیفیت سماور زغالی خود مطمئن شوید؛ زیرا روی قیمت آن تاثیر زیادی دارد.

انواع سماور زغالی کدام است

بسیاری از افراد که قصد فروش سماور زغالی را دارند نمی‌دانند که این دست سماورها چند نوع هستند و هر کدام قیمت خاص خود را دارند. انواع سماور زغالی شامل:

سماور زغالی مسی

سماور زغالی مسی یکی از بهترین انواع آن محسوب می‌شود که زیبایی و استقامت ویژه‌ای دارد. مهمتر اینکه  به خاطر متریال مسی بسیار پرطرفدار است. مس از فلزاتی است که بسیار خوش‌ساخت بوده و برای ساخت وسایل تزئینی از آن استفاده می‌شود.

سماور زغالی برنجی

سماور زغالی برنجی نوع دیگری از سماور زغالی است که بدنه آن از ترکیب چند فلز مثل مس، نیکل، روی، آلومینیوم و… ساخته شده است. این نوع سماور زغالی نیز جلوه‌ای خاص دارد که باعث شده بسیار خوش ساخت بوده و یک وسیله تزئینی ویژه محسوب شود.

سماور زغالی استیل

این نوع سماور زغالی از جدیدترین انواع آن محسوب می‌شود و برای همین در گذشته در اکثر خانه‌ها مدل سماور زغالی استیل استفاده می‌شد. خوش‌رنگ بودن و البته ضد زنگ بودن این نوع سماور زغالی باعث شده تا افرادی که این نوع را دارند، بتوانند آن را به قیمتی مناسب بفروشند.

خریدار سماور

سماورهای زغالی چه ویژگی هایی دارند

سماورهای زغالی به دلیل مواد به‌کار رفته و نوع ساختی که دارند، ویژگی‌های زیادی دارند. به همین دلیل است که تا چند سال قبل در اکثر خانه‌ها این سماورهای بزرگ حضور داشتن و به‌نوعی یادآور خانه پدری ما هستند. تعدادی از مهم‎ترین ویژگی‌های سماورهای زغالی عبارت است از:

  • قابلیت جابه‌جایی آسان
  • خاصیت ضد زنگ بودن و داشتن عمری طولانی
  • قابلیت استفاده در مکان‌های تفریحی یعنی در بیرون از خانه
  • ساده بودن باز کردن و شستشوی آن
  • خوردن چایی با طعمی نوستالژیک
  • بزرگ بودن مخزن چای که باعث می‌شود بتوان مقدار زیادی از مهمانان را جوابگو بود.

خرید سماور زغالی توسط سمساری زرتشت

اما خریدار سماور زغالی چه کسی یا کسانی است؟ یکی از معتبرترین سمساری‌ها در سطح شهر تهران و کرج که خریدار سماورهای زغالی شما است، سمساری زرتشت نام دارد. این سمساری با بررسی وسایل کهنه شما در منزل و قیمت‌گذاری روی آن، زحمت حمل سماور زغالی به سمساری را از روی دوش شما برمی‌دارد و برای همین می‌توانید بدون صرف وقت و هزینه سماورهای زغالی خود را به آن‌ها بفروشید.  

قیمت گذاری سماور زغالی

قیمت گذاری سماورهای زغالی توسط سمساری زرتشت به روشی خاص انجام می‌شود. بعد از اینکه شما با این سمساری تماس گرفتید و خواهان فروش سماورهای خود شدید، آن‌ها یک کارشناس به منزل شما می‌فرستند تا روی سماور زغالی شما قیمت‌گذاری انجام شود. این کارشناس با بررسی سال ساخت، آلیاژهای به‌کار رفته در سماور و البته برندی که آن را تولید کرده، یک قیمت مناسب به شما پیشنهاد می‌دهد. اگر شما با قیمت پیشنهادی موافق بودید هزینه خرید به‌صورت نقدی به شما داده شده و با استفاده از وسایل حمل‌ونقل خود سمساری سماور زغالی شما برده خواهد شد.

سخن پایانی

حالا که با دلایل ارزشمند بودن و نحوه قیمت گذاری سماور زغالی آشنا شدید، برای فروش کالاهای ارزشمند خود همانند سماور زغالی یا ظروف کریستال چک یا هر چیز دیگری می‌توانید با سمساری زرتشت تماس بگیرید. این مجموعه معتبر در ابتدا کارشناس را به محل مورد نظر ارسال می‌کند و بعد از قیمت‌گذاری دقیق براساس ارزش و قدمت، سماور زغالی را از شما خریداری می‌کند.

 

خریدار سماور زغالی در تمامی نقاط تهران وکرج به بالاترین قیمت به صورت نقدی هستیم.

این روزها با گسترش شبکه های ارتباطی یافت امانت سرا در نزدیکی خود از هر زمان دیگری راحت شده است.

شما به راحتی می توانید از سمساری های انلاین استفاده کنید فقط کافیست کلمه سمساری را در مروگر خود تایپ کنید.

پس از ورو به سایت سمساری زرتشت شما می توانید با کارشناسان ما در هر نقطه از تهران و کرج تماس حاصل فرمایید تا نزدیک ترین کارشناس ما به محل شما اعزام شود

و لوازم منزل شما را به بالاترین قیمت وبصورت نقدی و یکجا خریداری نمایید.

ما خریدار سماور زغالی شما به بالاترین قیمت هستیم

 

خریدار سماور

سمساری زرتشت 

 

بالاترین خریدار و قیمت گذار کلیه لوازم منزل در تمامی نقاط تهران به صورت فوری و یکجا.

خریدار انواع ظروف آنتیک قدیمی,ظروف چینی,چیرویس چینی ,بارفتن و…..

نی آلات قدیمی و جدید

خریدار انواع سرویس کریستال ,سخریدار انواع سرویس آرکوپال

خریدار انواع صفحه گرام ,نقره,خرده ریزه و غیره

خریدار انواع رادیو لامپی ،آپارات،دوربین قدیمی و سماور زغالی

خریدار انواع فرش ماشینی ,دستبافت, ابریشم و تابلو فرش

خریدار انواع روزنامه و مجلات قدیمی ,قلمدان قدیمی ،کتاب خطی قدیمی

خریدار انواع یخچال ,لباسشویی,گاز,ماکروفر,

خریدار انواع تلویزون LCDو LED

خریدار و قیمت گذار انواع مبلمان ,میز نهار خوری,بوفه ,سرویس خواب

به صورت یکیجا و نقد در محل خریداریم

 

4 Comments

  1. مهران گفت:

    سلام آیا قبل از آمدن حضوری، کارشناسی دارین که چنتا عکس از سماور واسش بفرستیم و یه قیمت حدودی به ما بده.ساکن کرج هستم.ممنون

    • hwm92 گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر

      بله می توانید عکس ارسال نمایید

      جهت ارتباط می توانید با شمارهای زیر تماس بگیرید
      تلفن فروشگاه:
      021-22405795
      021-88950405
      تلفن همراه
      0912-1013304
      0912-2481354

      و یا بر روی دکمه واتساپ سمت راست صفحه کلیک نمایید

  2. مهران گفت:

    واقعا فرستادن دیدگاه سخته اصلا نمیفهمی ارسال شد یا نه. اصلا کادر امنیتی یا راستی آزمایی نشون نمیده اما در آخر میگه جوابتون اشتباه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *