خریدار فرش دستبافت در تهران پرداخت به صورت نقدی

آیا قصد تعویض فرش کهنه با نو را دارید؟ آیا به دلیل مهاجرت، نیاز به نقدینگی و یا جابجایی می‌خواهید فرش‌تان را بفروشید؟ آیا به دنبال بهترین خریدار فرش دستبافت هستید؟ آیا می‌خواهید فرش‌تان را با بالاترین قیمت ممکن خریداری کنند؟ اگر شما هم برای پاسخ به این سؤال‌ها عبارت خریدار فرش دست دوم را جستجو کردید، پس جای درستی آمدید. ما به عنوان یکی از پرسابقه‌ترین سمساری‌ها خریدار قالی دستبافت شما هستیم.

خریدار فرش

با ما همراه باشید تا شما را با نحوه معامله خرید و فروش فرش ایرانی آشنا کنیم.

ما خریدار قالی دست دوم شما هستیم!

فرقی نمی‌کند فرش شما از نوع دستباف باشد یا ماشینی! در هر صورت ما خریدار خواهیم بود. فرش از جمله کالاهای ارزشمندی است که می‌توان آن را تبدیل به نقدینگی کرد. چرا که قابلیت تعمیر و ترمیم آن وجود دارد. پس اگر دارنده فرش کهنه دستبافت یا ماشینی هستید و می‌خواهید آن را بفروشید، نگران نباشید. اگرچه قیمت‌گذاری فرش بر اساس کیفیت، سن، ابعاد، بافت و تار و پود برآورد می‌شود. اما شما می‌توانید از سمساری زرتشت به عنوان منصفانه‌ترین خریدار قالی دست دوم یاد کنید.

قیمت فرش دست دوم در بازار

بسیاری از افراد می‌پرسند که قیمت فرش دست دوم چقدر است؟ برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم که قیمت‌گذاری مستلزم در نظر گرفتن یک سری فاکتورهای اصولی است. این فاکتورها شامل میزان سلامت فرش، کارکرد، قدمت، خوردگی و ساییدگی، تغییر رنگ و موارد این چنینی ارزش‌گذاری می‌شود. بنابراین نمی‌توان یک قیمت مشخص برای خرید فرش دست دوم تعیین کرد. به مراتب برخی از فرش‌ها پس از شستشو دچار تغییر رنگ می‌شوند.

برخی دیگر در اثر گذشت زمان دچار آسیب‌های احتمالی مانند خرابی و پارگی می‌شوند. تمامی این عوامل بر روی قیمت نهایی فرش تاثیرگذار است. بدین ترتیب خریدار فرش دستباف با بررسی تمامی جوانب لازم قیمت فرش را تعیین می‌کند.

انواع فرش از نظر جنس کدامند؟

فرش‌های دستباف از نظر شکل و طرح، ابعاد، نوع بافت و جنس با یکدیگر متفاوت هستند. در این بخش به توضیح مختصری درباره انواع فرش از نظر جنس می‌پردازیم. فرش‌های دستباف از نظر جنس به سه نوع دسته‌بندی می‌شوند که شامل:

فرش‌های کرکی

هر یک از انواع فرش دستباف دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است. برای نمونه فرش دستباف کرکی دارای بافت زبر و ضخیمی در مقایسه با فرش ابریشمی است. اما به هر ترتیب از کیفیت، دوام و استحکام قابل توجهی برخوردار است. علاوه بر آن زیبایی نقش و نگار آن را نمی‌توان نادیده گرفت. از نظر قیمتی فرش کرکی از فرش دستباف ابریشمی ارزان‌تر است. اما در مقایسه با فرش پشمی گران‌تر می‌باشد.

فرش‌های پشمی

از دیگر انواع فرش دستباف می‌توان به فرش پشمی اشاره کرد. فرش پشمی در دو نوع دستباف و ماشینی در بازار عرضه می‌شود. همانطور که از نامش پیداست این نوع فرش از جنس پشم معمولاً پشم گوسفند، گاومیش و شتر است. ناگفته نماند که پشم از جمله پرمصرف‌ترین نخ‌های رایج در بافت فرش محسوب می‌شود. از جمله موارد تعیین کننده سطح کیفیت این نوع فرش می‌توان به نوع نخ، سن و حتی زمان چیدن پشم گوسفندان برای بافت فرش اشاره کرد.

فرش‌های ابریشمی

فرش‌های ابریشمی به عنوان نفیس‌ترین فرش‌های ایرانی در بازار فرش فروشان شناخته می‌شوند. لطافت و نرمی ابریشم، ارزش بسیار زیادی به فرش می‌دهد. مقاومت بالا، جنس لطیف و ظاهر زیبا از دیگر ویژگی‌های ممتاز فرش‌های ابریشمی است. توجه داشته باشید که خریدار فرش دستبافت تمامی ویژگی‌های فرش را مورد بررسی قرار می‌دهد. بدین ترتیب می‌توان قیمت کارشناسانه و منصفانه‌ای را از خریدار قالی دست دوم انتظار داشت.

خریدار فرش دستبافت

خریدار فرش دستبافت و خریدار فرش ماشینی با بهترین قیمت بازار

قبل از آنکه به فکر پیدا کردن منصفانه‌ترین خریدار فرش دستبافت باشید، فرش‌تان را بررسی کنید. بسیاری از افراد شناخت دقیقی از میزان صحت و سلامت فرش ندارند. از جمله موارد قابل توجه این است که فرش را از وسط تا بزنید. با تا کردن فرش می‌توانید به خوبی پی به کج یا صاف بودن آن ببرید.

همچنین رنگ فرش را بررسی کنید. برای بررسی رنگ فرش باید به یکسان بودن رنگ فرش توجه کنید. اگر رنگ‌ها یکسان نباشد، مشخص می‌شود که در برخی از نقش و نگار فرش از رنگ مصنوعی استفاده شده است. بررسی تراکم فرش از دیگر موارد قابل توجه برای خریدار قالی دستباف است.

تراکم یا چگالی گره‌ها از دیگر موارد مورد توجه است که اغلب متخصصان حوزه فرش از آن آگاه هستند. در نهایت با توجه به موارد گفته شده می‌توان ارزش‌گذاری دقیق‌تری از فرش داشت.

خریدار قالی کهنه و آسیب دیده

همانطور که می‌دانید خرید قالی دستباف نو گران‌تر از خرید قالی کهنه و آسیب دیده است. همین موضوع سبب شده تا اغلب خریدار قالی دست دوم باشند. چرا که با قیمت کمتر می‌توان فرش را خریداری و سپس آن را تعمیر و مرمت کرد. البته ناگفته نماند که قالی‌های دست دوم در حد نو دارای ارزش‌گذاری بیشتری در مقایسه با قالی‌های کهنه هستند. اما با وجود این موضوع، قالی‌های آسیب دیده همچنان پرطرفدار هستند.

در نتیجه اگر دارنده قالی دست دوم و کهنه هستید، نگران فروش آن نباشید. شما می‌توانید روی سمساری زرتشت به عنوان مطمئن‌ترین خریدار فرش دست دوم حساب باز کنید.

 خریدار تخصصی فرش دست دوم

چطور منصفانه‌ترین خریدار فرش دست دوم را پیدا کنیم؟ یکی از بهترین شیوه‌های یافتن خریدار فرش دستبافت مراجعه به مراکز معتبر است. از آنجایی که فرش کالای گران قیمتی است، باید با کارشناسان این حوزه مشورت نمایید. معمولاً سمساری‌ها شناخت کافی و دقیق‌تری از معامله خرید و فروش فرش دارند. به طوری‌که سود طرفین را با رضایت کامل برآورده می‌کنند. سمساری زرتشت به عنوان یکی از پرسابقه‌ترین خریدار فرش دست دوم در این حوزه آماده خدمت‌گذاری به شماست. در هر کجای تهران و یا کرج که باشید، تیم سمساری زرتشت قیمت‌گذاری کارشناسانه‌ای بر روی فرش شما خواهد داشت.

کلام پایانی

اگر دارنده فرش ماشینی یا دستبافت هستید و می‌خواهید آن را با قیمت خوب بفروشید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید. در هر کجای تهران که باشید، سریعاً در محل حاضر می‌شویم. قیمت‌گذاری اصولی طبق موارد گفته شده همراه با بررسی دقیق فرش را می‌توانید از ما بخواهید. بررسی فرش در محل، قیمت‌گذاری کارشناسانه و پرداخت نقدی از جمله خدمات سمساری زرتشت به شماست. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر همین حالا با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

 

سمساری زرتشت 

 

بالاترین خریدار و قیمت گذار کلیه لوازم منزل در تمامی نقاط تهران به صورت فوری و یکجا.

خریدار انواع ظروف آنتیک قدیمی,ظروف چینی,چینی آلات قدیمی و جدید

خریدار انواع سرویس کریستال ,سرویس چینی ,بارفتن و…..

خریدار انواع سرویس آرکوپال

خریدار انواع صفحه گرام ,نقره,خرده ریزه و غیره

خریدار انواع رادیو لامپی ،آپارات،دوربین قدیمی و سماور زغالی

خریدار انواع فرش ماشینی ,دستبافت, ابریشم و تابلو فرش

خریدار انواع روزنامه و مجلات قدیمی ,قلمدان قدیمی ،کتاب خطی قدیمی

خریدار انواع یخچال ,لباسشویی,گاز,ماکروفر,

خریدار انواع تلویزون LCDو LED

خریدار و قیمت گذار انواع مبلمان ,میز نهار خوری,بوفه ,سرویس خواب

به صورت یکیجا و نقد در محل خریداریم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *