خرید دستگاه قهوه ساز نو یا دست دوم؟

خرید قهوه سازدست دوم

قهوه ساز نو بخریم یا دست دوم؟ سؤالی که اغلب از سوی مصرف‌کنندگان پرسیده می‌شود. اگر قهوه ساز شما در کنج آشپزخانه بی‌مصرف مانده است، ما خریدار قهوه ساز دست دوم شما هستیم. به شرط آنکه قهوه ساز در حد نو باشد. معمولاً لوازم یدکی قهوه سازها مانند قوری به سختی در بازار پیدا می‌شود. به‌خصوص اگر نمایندگی محصول، تولید کالا را متوقف کرده باشد.

اگر قوری قهوه ساز به هر دلیلی شکسته باشد باید تمام بازار بزرگ را برای خرید قوری بگردید. این در حالی است که دستگاه سالم است و فقط قوری ندارد. مهم نیست ما در سمساری زرتشت باز هم خریدار لوازم دست دوم شما هستیم.

 

خرید دستگاه قهوه ساز نو یا دست دوم؟

 

خریدار قهوه ساز دست دوم شما هستیم!

همانطور که گفته شد قهوه سازها به دلیل کارایی بالا کمتر دچار خرابی و ایراد می‌شوند. تنها دلیل کنار گذاشتن اغلب قهوه سازها شکستگی قوری است. در این حالت اغلب افراد در هنگام روشن کردن قهوه ساز، فراموش می‌کنند که آب درون مخزن دستگاه بریزند. در نتیجه با ایجاد حرارت به راحتی قوری ترک برداشته و می‌شکند. در این شرایط بسیاری از افراد دستگاه سالم را کنار گذاشته و حتی دور می‌اندازند. اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از کارایی وسایل دست دوم‌تان ناامید نشوید. خرید قهوه ساز دست دوم‌تان را به ما واگذار کنید.

ارزش خرید قهوه ساز دست دوم!

این روزها قهوه از جمله نوشیدنی‌های گرم و پرطرفدرار است. به‌خصوص طعم دلچسب قهوه اول صبح، روز هر فرد بی‌انرژی را می‌سازد. حتی مصرف قهوه به عنوان یک عصرانه مطلوب، بسیار لذت‌بخش است. بی‌راه نیست که خرید قهوه ساز دست دوم به عنوان پرفروش‌ترین‌ها در بازار شناخته شده است. در پاسخ به این پرسش که آیا قهوه ساز دست دوم ارزش خرید دارد؟ باید بگوییم که پیش از خرید قهوه ساز سری به فروشگاه‌ها  و مراکز خرید بزرگ بزنید. بدون شک با برندها و مدل‌های گوناگونی روبرو خواهید شد.

علاوه بر آن نگاهی هم به قیمت‌های روی اجناس بیندازید. این روزها خرید قهوه ساز نو و با کیفیت بالای هفت هشت میلیون تومان است. در نتیجه ما به خریداران، قهوه ساز دست دوم را پیشنهاد می‌کنیم. خرید قهوه ساز دست دوم از نظر کارایی و قیمت بسیار بهینه و با صرفه است

 

خرید قهوه ساز دست دوم

 

نکات قابل توجه برای خرید قهوه ساز کارکرده

اگر شما هم از عهده پرداخت قیمت‌های نجومی خرید قهوه ساز بر نمی‌آیید، تهیه قهوه ساز کار کرده گزینه ایده‌آلی است. بسیاری از افراد براین تصور اشتباه هستند که خرید وسایل دست دوم ارزشی ندارد. در حالی‌که بسیاری از این وسایل دارای قابلیت‌ها، کارایی و ویژگی‌های ممتازی هستند. بنابراین می‌توان با صرف هزینه‌ای نه چندان گران به راحتی صاحب یک دستگاه قهوه ساز با کیفیت شد.

از جمله نکاتی که برای خرید قهوه ساز دست دوم باید به آن توجه داشته باشید، شامل موارد زیر است:

تست و بررسی قهوه ساز دست دوم

قبل از خرید قهوه ساز دست دوم حتماً حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. چون خرید حضوری به شما امکان تست دستگاه را می‌دهد. شما می‌توانید دستگاه را از نظر کارایی، شکل ظاهری و متعلقات آن به خوبی بررسی کنید. توجه داشته باشید که بدون شک خرید دستگاه قهوه ساز نو نیازی به بررسی ندارد. اما داستان خرید وسایل دست دوم کمی متفاوت است. در واقع برای اطمینان از سالم بودن و صحت کارایی، دستگاه باید مورد بررسی قرار بگیرد.

اطمینان از اتصالات کابلی، چراغ‌ها و کلیدها

از دیگر موارد قابل توجه بررسی اتصالات کابلی، دکمه‌ها و آپشن‌های دستگاه است. اگر قصد خرید اسپرسو کار کرده دارید باید دقت بیشتری به خرج دهید. چون تعداد کلیدهای اسپرسو معمولاً بیشتر از یک قهوه ساز معمولی است. توجه کنید که کابل دستگاه دچار پوسیدگی و یا خرابی نشده باشد. کلیدها به درستی کار کنند. حتماً چراغ‌های دستگاه را چک کنید. قهوه ساز معمولاً داری یک الی دو چراغ سبز و قرمز است. این چراغ‌ها مشخص کننده روشن یا خاموش بودن دستگاه هستند.

بررسی شکل ظاهری دستگاه‌ و متعلقات آن

برای خرید قهوه ساز دست دوم حتماً شکل ظاهری و بدنه آن را بررسی کنید. با دقت بدنه دستگاه را ببینید که شکستگی، خط و خش و یا صدمه‌ای به آن وارد نشده باشد. چون هر یک از این عوامل شاید در حین مصرف دردسرهایی برایتان ایجاد کند. علاوه بر آن تهیه و جایگزین متعلقات دستگاه کار بسیار دشواری است. تمامی این موارد در پرداخت هزینه نهایی هم حتی مؤثر است.

 

خرید قهوه ساز دست دوم

 

توجه به مخزن دستگاه قهوه ساز

مخزن دستگاه یکی از مهمترین بخش‌های قهوه ساز است. دقیقاً بخشی که در آن آب ریخته می‌شود تا قهوه به جوش آید. معمولاً مخزن قهوه ساز دارای درجاتی است. با دیدن این درجات می‌توانید مقدار آب ریخته شده درون دستگاه را تعیین کنید. همچنین برخی از قهوه سازها دارای فیلتر توری و یا پلاستیکی است. البته می‌توانید فیلتر قهوه ساز را جداگانه هم تهیه کنید. اما اگر دستگاه  دارای فیلتر بود که چه بهتر، دیگر نیازی به خرید فیلتر جداگانه نیست.

خرید بهترین مدل قهوه ساز

تا حد امکان برای خرید قهوه ساز دست دوم از بهترین مدل بهره ببرید. به هر اندازه که مدل قهوه ساز پیشرفته‌تر باشد، کارایی دستگاه بهتر است. به همین دلیل انتخاب قهوه ساز از میان بهترین برندها، گزینه ایده‌آل‌تری است. علاوه بر آن معمولاً آخرین مدل قهوه ساز دارای سیستم قطع اتوماتیک است. به طوری‌که وقتی قهوه آماده می‌شود، دستگاه اتوماتیک خاموش می‌شود. برخورداری از چنین سیستم‌های پیشرفته‌ای فقط در آخرین مدل قهوه سازها دیده می‌شود.

اطمینان از خدمات پس از فروش

برای خرید قهوه ساز کارکرده حتماً به فروشگاه‌ها و سمساری‌های معتبر مراجعه کنید. چون خرید حضوری از فروشگاه، خدماتی مانند گارانتی پس از فروش و تماس با فروشگاه را در اختیارتان قرار می‌دهد. در حالی‌که خرید قهوه ساز اینترنتی از سایت‌هایی مانند دیوار هیچگونه پشتیبانی از محصول فروخته شده ندارد.

 

خرید قهوه ساز نو یا دست دوم؟

 

کلام پایانی

امیدواریم با خواندن این مطلب، پاسخ این پرسش که قهوه ساز نو بخریم یا دست دوم؟ را گرفته باشید. خرید قهوه ساز دست دوم و یا نو کاملاً به بودجه و نوع نیاز مصرفی‌تان مرتبط است. اگر تمایل به خرید قهوه ساز کارکرده را دارید، حتماً به نکات گفته شده توجه کنید. بدین ترتیب می‌توانید بهترین تجربه را از خرید دستگاه قهوه ساز داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *