قیمت سینی نقره قدیمی

تعیین قیمت سینی نقره قدیمی

قیمت سینی نقره قدیمی

نقره یکی از فلزات گران بها به شمار می آید که در صنعت های مختلفی از جمله ساخت ظروف از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می گرفته است. محاسبه قیمت سینی نقره قدیمی، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مطلب یک به یک آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

به این نکته توجه داشته باشید که در زمان برآورد قیمت سینی نقره قدیمی یکی از مواردی که از سوی خریدار با دقت تمام بررسی می شود، شناسنامه و یا کاغذ خرید سینی نقره می باشد. چرا که تاریخ و سال ساخت  همین طور عیار نقره استفاده شده در ساخت آن، درج شده است و بر همان اساس قیمت گذاری می شود.

چه عواملی بر روی قیمت سینی نقره قدیمی تاثیر گذار هستند؟

همان طور که پیش تر اشاره شد، برای محاسبه قیمت سینی نقره قدیمی، عوامل متعدد و مختلفی از سوی خریدار مورد بررسی قرار می گیرند.

به طور مثال یکی از آن ها عیار نقره به کار گرفته شده در ساخت سینی می باشد. هر چه عیار نقره بیش تر باشد، متعاقبا سینی از قیمت بیش تری نیز برخوردار خواهد شد.

نکته دیگر تاریخ و سال ساخت سینی نقره می باشد. برخی از ظروف قدیمی، به صورت ارثیه از نسلی به نسل دیگر واگذار می شوند. از این رو هر چه تاریخ و سال ساخت سینی قدیمی تر باشد، سینی نقره به عنوان عتیقه شناخته شده و قیمت بالایی برای آن تعیین می شود.

از این رو لازم است پیش از این که با خریدار سینی نقره قدیمی تماس حاصل نمایید، حتما شناسنامه و یا کاغذ خرید آن را در دسترس بگذارید تا خریدار بتواند بر اساس موارد و مشخصاتی که در مورد سینی در آن درج شده است، قیمت گذاری اصولی انجام دهد.

قیمت سینی نقره قدیمی

چه عواملی بر روی قیمت سینی نقره قدیمی تاثیر می گذارند؟

این امکان وجود دارد که در زمان طراحی و ساخت سینی نقره، از سنگ های زینتی و قیمتی مختلفی مانند فیروزه و عقیق استفاده شده باشد. هر چه تعداد این سنگ ها بیش تر و وزن آن ها سنگین تر باشد، قطعا قیمت بیش تری برای سینی نقره قدیمی تعیین می شود.

وزن و همین طور تعداد سنگ ها و اغلب محل قرار گیری هر سنگ قیمتی، داخل شناسنامه و یا کاغذ خرید درج شده است که این موارد نیز به خریدار کمک می کند تا قیمت عادلانه ای را برای سینی تعیین کند.

وزن سینی از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سینی نقره قدیمی می باشد. هر چه سینی نقره سنگین تر باشد، قطعا از فلز نقره بیش تری برای ساخت آن استفاده شده است. به همین خاطر قیمت آن بیش تر تعیین خواهد شد.

قیمت روز نقره از موثر ترین عوامل بر روی قیمت سینی نقره قدیمی محسوب می شود. از آن جایی که نقره همانند طلا در دسته فلزات گران بها قرار می گیرد، هر روز قیمت آن در بازار های داخلی و خارجی، تغییر کرده و اصطلاحا بالا و پایین می شود.

از این رو در زمان فروش سینی نقره قدیمی، قیمت روز نقره از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. چرا که می تواند تاثیر به سزایی بر روی قیمت سینی نقره قدیمی بگذارد.

در زمان تعیین قیمت سینی نقره به این نکات توجه کنید:

لازم است به عنوان فروشنده سینی نقره قدیمی، نکاتی را در مورد فروش آن بدانید تا با رعایت این موارد، سینی نقره از قیمت بیش تری برخوردار شود.

قیمت روز نقره را بررسی کنید

پیش از این که با خریدار تماس بگیرید، حتما قیمت روز فلز نقره را بررسی نمایید. همان طور که پیش تر گفته شد، قیمت فلز نقره، همانند طلا هر روز تغییر می کند. از این رو باید در زمان فروش، حتما قیمت روز نقره را بررسی نمایید تا از متضرر شدن خود جلوگیری کنید.

شناسنامه یا کاغذ خرید سینی نقره را آماده کنید

شما وظیفه دارید برای اثبات اصالت سینی نقره قدیمی خود، حتما شناسنامه یا کاغذ خرید آن را برای خریدار آماده نمایید. آماده کردن شناسنامه سینی نقره قدیمی، علاوه بر این که اصالت‌ کالای شما را اثبات می کند، همان طور که پیش تر گفته شد، به خریدار کمک می کند تا قیمت گذاری عادلانه و منصفانه ای انجام دهد. هم چنین از متضرر شدن خودتان جلوگیری می کنید.

قیمت سینی نقره قدیمی

نکاتی در مورد تعیین قیمت سینی نقره قدیمی

حتما سینی را به خوبی نظافت کنید

اگر از سینی نقره به صورت مستمر استفاده می کنید، حتما پیش از مراجعه خریدار، آن را به خوبی تمیز کنید. توجه داشته باشید که هر گونه لکه و یا کثیفی بر روی ظاهر سینی نقره، می تواند شبیه به زدگی خود را نشان دهد و قیمت سینی نقره قدیمی تحت تاثیر قرار دهد.

از این رو بهتر است سینی را به خوبی تمیز کنید و هر گونه کثیفی را از روی آن تمیز کنید تا خریدار بتواند قیمت گذاری مناسب و مطلوبی را انجام دهد.

سنگ های قیمتی و زینتی را بررسی کنید

حتما پیش از مراجعه خریدار، سنگ های زینتی و قیمتی استفاده شده در ساخت سینی نقره قدیمی را بررسی نمایید. همان طور که پیش تر اشاره شد، تعداد و وزن سنگ ها داخل شناسنامه و یا کاغذ خرید درج شده است.

اگر یکی یا تعدادی از سنگ ها از جای خود خارج شده اند و یا آن ها را گم کرده اید، به شما توصیه می کنیم حتما آن ها را بررسی کنید و برای این که قیمت سینی نقره قدیمی با مقدار کم تعیین نشود، حتما آن ها را با همان وزن جایگزین کنید.

معرفی بهترین خریدار سینی نقره قدیمی

اگر به دنبال این هستید که در زمان تعیین قیمت سینی نقره قدیمی دچار مشکل نشوید و با یک خریدار منصف معامله کنید، به شما پیشنهاد می دهیم که با سمساری زرتشت تماس حاصل نمایید.

سمساری زرتشت با داشتن کارشناسان معتمد و کار بلد و همین طور فعال در زمینه خرید و فروش محصولات تهیه شده از نقره، بالا ترین قیمت پیشنهادی را برای سینی نقره قدیمی شما خواهد داشت. شما می توانید با استفاده از خدمات مختلف و متعددی که سمساری زرتشت ارائه می دهد، مانند سمساری سیار یا سمساری فوری، بدون نیاز به مراجعه حضوری به این واحد صنفی، سینی نقره و سایر لوازم و وسایل آنتیک و قدیمی خود را به فروش برسانید.

قیمت سینی نقره قدیمی

تعیین قیمت سینی نقره قدیمی با سمساری زرتشت

سمساری زرتشت علاوه بر این که تعیین قیمت سینی نقره قدیمی را به صورت کاملا منصفانه و بر اساس ارزش واقعی آن انجام می دهد، هزینه آن را در لحظه به شما نیز پرداخت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *