خرید آیینه و شمعدان نقره

درباره خرید آیینه و شمعدان نقره

راهنمای خرید آیینه و شمعدان نقره

یکی از خرید های مشترک یک زوج در زمان عروسی، خرید آیینه و شمعدان می باشد. امروزه آیینه و شمعدان های مختلفی در بازار وجود دارند که می توانند هر کدام به تنهایی پاسخگوی سلیقه ای منحصر به فرد باشند. راهنمای خرید آیینه و شمعدان نقره به شما کمک می کند تا متناسب ترین آیینه و شمعدان را با سبک دکوراسیون خانه خود خریداری کنید.

در ادامه به صورت کامل نکاتی را در مورد خرید آیینه و شمعدان نقره برای شما شرح می دهیم تا بتوانید در بین مدل های متنوعی که در بازار مصرف کنندگان وجود دارد، انتخاب راحت تری داشته باشید و تصمیم درستی را بگیرید. با ما همراه باشید.

بررسی بهترین نوع نقره برای خرید آیینه و شمعدان نقره

همان طور که می دانید فلز نقره همانند فلز طلا در دسته فلزات گران بها قرار می گیرید. از این رو در زمان خرید آیینه و شمعدان نقره، قیمت آن ها بر اساس وزن نقره استفاده شده و عیار مشخص می شود.

به همین دلیل بهتر است در زمان انتخاب و خرید آیینه و شمعدان نقره، دقت داشته باشید تا بهترین نوع آن را خریداری کنید. اگر به دنبال بهترین نوع نقره هستید، بهتر است بدانید، آن هایی که با رنگ تیره آبکاری شده اند و به نوعی نسبت به سایر آیینه و شمعدان ها تیره تر هستند، به عنوان بهترین نوع نقره شناخته می شوند.

خرید آیینه و شمعدان نقره

راهنمای خرید آیینه و شمعدان نقره

آیینه و شمعدان هایی که از نقره های رنگ روشن تهیه شده اند، اگر به درستی نگهداری و مراقبت نشوند، امکان دارد که رو به تیرگی و کدری بروند و از زیبایی آن ها کاسته شود. هم چنین در زمان تماس با خریدار آیینه و شمعدان نقره دست دوم، این مسئله می تواند بر روی قیمت فروش آن ها تاثیر بگذارد.

نکات مهمی که باید در زمان خرید آیینه و شمعدان نقره به آن ها توجه کنید!

آیینه و شمعدان عروسی برای عروس و داماد، به عنوان یک خاطره شیرین از دوران عقد محسوب می شود. به همین خاطر است که باید پیش از خرید آن تمامی جوانب و موارد به خوبی مورد بررسی قرار بگیرند و کیفیت آیینه و شمعدانی که خریداری می کنند را به خوبی بسنجند.

در این بخش از مطلب به صورت کامل نکات مهمی را برای شما شرح خواهیم داد که باید در زمان خرید آیینه و شمعدان نقره به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.

کیفیت مواد اولیه استفاده شده در آیینه و شمعدان نقره

تفاوتی ندارد آیینه و شمعدان شما از جنس نقره باشد یا استیل و یا هر جنس دیگر. به طور کلی هر متریالی مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارد.

از این رو شما باید کیفیت و جلوه ظاهری که آیینه و شمعدان دارند را مد نظر قرار دهید. همین طور باید این کیفیت با مقدار هزینه ای که برای خرید آن ها می پردازید، مقایسه و بررسی شود.

به طور کلی باید بدانید که مواد اولیه و متریال به کار گرفته شده در ساخت آیینه و شمعدان ها به ویژه آیینه و شمعدان های از جنس نقره که از ارزش زیادی برخوردار شده اند، کیفیت چشم گیر و بالایی داشته باشند.

بررسی زیر ساخت آیینه و ویژگی های مهم قاب آن

قطعا متناسب با جنس آیینه، زیر ساخت آن هم نیز متفاوت خواهد بود. البته امروزه در بیش تر آیینه و شمعدان ها از ام دی اف به منظور زیر ساخت استفاده می شود. چرا که دوام و کیفیت ام دی اف های موجود در بازار، نسبت به سایر متریال ها مانند نئوپان بهتر و بیش تر می باشد.

به همین دلیل در زمان خرید آیینه و شمعدان نقره به زیر ساخت آیینه آن توجه نمایید که در برابر رطوبت، دوام بالایی از خود نشان دهد و با گذشت زمان دچار آسیب نشود.

خرید آیینه و شمعدان نقره

نکات مهم در مورد خرید آیینه و شمعدان نقره

این امکان وجود دارد که قاب، دور تا دور آیینه را در بر گرفته باشد و یا ممکن است تنها گوشه ای از آن را مزین کرده باشد. دو ویژگی مهم قاب دور آیینه که در زمان خرید آیینه و شمعدان نقره باید به آن توجه نمایید، استحکام و فیت بودن آیینه در قاب می باشد.

نحوه صحیح نگهداری از نقره

به این منظور که آیینه و شمعدان از جنس نقره شما، به مرور زمان کدر نشود و یا دچار آسیب نشود، باید در نحوه نگهداری آن بسیار دقت به خرج بدهید. چرا که نقره پس از طلا بیش ترین ارزش را در بین سایر فلزات دارد. همچنین مقاله ای با عنوان نحوه نگهداری از نقره جات برای شما تهیه کرده ایم که می‌توانید مطالعه فرمایید.

همین طور با نگهداری و مراقبت اصولی و صحیح از آن ها، می توانید در زمان تماس با خریدار آیینه و شمعدان نقره، قیمت منصفانه ای را برای آن ها رقم بزنید و متضرر شدن خود جلوگیری کنید.

البته نا گفته نماند که کدر شدن فلز نقره پس از مدتی یک امر طبیعی بوده و نشان دهنده اصالت آن می باشد. اما برخی از افراد ترجیح می دهند که آیینه و شمعدانی براق با ظاهری تمیز و زیبا همانند روز اول داشته باشند. در ادامه با توجه و رعایت نکاتی که درج کرده ایم، می توانید سرعت روند تیره شدن آیینه و شمعدان نقره را کاهش دهید:

  • برای تمیز نمودن آیینه و شمعدان نقره، از پارچه های پشمی استفاده نکنید. بهتر است با استفاده از دستمال های مخصوص، جلای اولیه آن را باز گردانید.
  • تا جای که امکان دارد، از برخورد آب با نقره خودداری کنید. در صورتی که آیینه و شمعدان نقره با آب تماس پیدا کرد، با کمک دستمال های مخصوص، جلای اولیه آن ها را بازگردانید.
  • لازم است بدانید که لاتکس می توانید سرعت تیره و کدر شدن آیینه و شمعدان نقره را افزایش دهد. به همین دلیل از تماس آن ها با یکدیگر جلوگیری کنید.
  • به منظور جلوگیری از اکسید شدن آیینه و شمعدان نقره، می توانید از گچ و یا کافور استفاده نمایید. تنها کافی است در کنار ظروف نقره خود گچ و یا کافور قرار دهید تا به سرعت رطوبت را به خود جذب کند و مانع از اکسید شدن آیینه و شمعدان نقره شما شود.
  • در صورت امکان می توانید آیینه و شمعدان نقره خود را در یک تکه پارچه نخی و یا ابریشمی نگهداری کنید.

قیمت آیینه و شمعدان نقره چقدر است؟

به طور کلی عوامل مختلفی بر روی قیمت آیینه و شمعدان نقره تاثیر می گذارند که از مهم ترین آن ها می توانیم به رنگ، جنس و مدل آیینه و شمعدان نقره اشاره کنیم. لازم به ذکر است که آیینه و یا شمعدان نقره به طور معمول متناسب با مقدار و میزان نقره ای که برای ساخت آن استفاده شده است، قیمت گذاری می شود.

اما برخی از افراد بر این باور هستند که چون نقره پس از طلا ارزش مادی زیادی دارد، خرید آیینه و شمعدان نقره می تواند انتخاب مناسب و هوشمندانه ای برای سرمایه گذاری بلند مدت باشد.

خرید آیینه و شمعدان نقره

خرید آیینه و شمعدان نقره چه هزینه ای دارد؟

حتما پیش از خرید س آیینه و شمعدان نقره، سبک دکوراسیون خانه خود را بررسی کنید. سپس با توجه به کیفیت متریال و مواد اولیه، دوام و استحکام زیر ساخت و قاب آیینه اطمینان خاطر کسب کنید تا بتوانید برای سال های طولانی و متوالی از آیینه و شمعدان نقره خود استفاده کنید.

با کدام خریدار آیینه و شمعدان نقره تماس بگیریم؟

در صورتی که تصمیم دارید آیینه و شمعدان نقره خود را به فروش برسانید، به شما توصیه می کنیم که به سمساری زرتشت مراجعه نمایید.

این سمساری یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین سمساری های فعال در شهر تهران می باشد که در زمینه خرید و فروش آیینه و شمعدان نقره فعالیت دارد. سمساری زرتشت با داشتن کارشناسان ماهر و کار بلد، قیمت گذاری اصولی، منطقی و منصفانه ای را برای آیینه و شمعدان نقره انجام می دهد و با پرداخت وجه توافق شده در لحظه، از متضرر شدن شما جلوگیری خواهد کرد.برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *