ترفندهایی برای فروش مبلمان دست دوم

وسایل منزل در طول سال‌ها استفاده مداوم دچار کهولت و از کارافتادگی می‌شوند و به ناچار افراد را مجبور به جایگزین کردن آن‌ها می‌کنند. یکی از پراستفاده‌ترین لوازم منزل که با گذر زمان می‌تواند مستهلک شود، مبلمان است.

مبلمان در چیدمان منزل نقش مهمی دارند و به مرور به دلیل استفاده زیاد رنگ و روی خود را از دست می‌دهند و کارکرد روزهای اول خود را ندارند. برای جایگزین کردن مبلمان کهنه و از کارافتاده، یکی از کارهایی که می‌توان انجام داد فروش آن‌ها به مراکز معتبری مانند سمساری است.

سمساری‌ها همواره بهترین خریدار لوازم منزل هستند و با توجه به تجربه کاری که دارند می‌تواند در کمترین زمان ممکن تمامی لوازم منزل شما را مانند مبلمان و سایر لوازم چوبی به راحتی به فروش برسانند. پس اگر قصد فروش لوازم دست دوم مانند مبلمان را دارید، در این مطلب از سایت سمساری زرتشت همراه ما باشید تا ترفندهای این کار را بهتر یاد بگیرید.

 

بهترین خریدار لوازم دست دوم را پیدا کنید

اولین کاری که برای فروش لوازم دست دوم مانند مبلمان بهتر است انجام دهید، پیدا کردن بهترین و منصف‌ترین خریدار لوازم منزل است. پیشنهاد ما به شما جستجوی خریدار از بین سمساری‌های معتبر شهر است، چرا که سمساری‌ها بهترین قیمت را به شما ارائه کرده و مانند خریداران شخصی به دنبال عیب‌جویی از مبلمان شما نیستند.

خریداران شخصی که در وبسایت‌های فروش آنلاین می‌توان با آن‌ها ارتباط گرفت، اکثرا به دنبال مدلی خاص از مبلمان با ویژگی‌های مدنظرشان هستند که تلاش برای فروش به آن‌ها تنها باعث هدر رفتن زمان و وقت شما خواهد شد. در حالی که با فروش لوازم منزل به سمساری‌ ها می‌توان در کمترین زمان ممکن مبلمان خود را فروخته و هزینه آن را به صورت نقد و درجا دریافت کنید.

سمساری زرتشت با سالها تجربه معتبرترین خریدار وسایل دست دوم در تهران است که با ارائه خدمات سمساری سیار، مراحل خرید و فروش را بدون کوچک‌ترین زحمتی برای شما انجام خواهد داد.

 

فروش مبلمان دست دوم

 

قیمت گذاری را منصفانه انجام دهید

هیچ خریدار لوازم دست دوم توقع پرداخت هزینه‌هایی بالا برای خرید مبلمان کارکرده را ندارد و اگر بخواهد هزینه‌ای برابر با یک مبلمان نو را پرداخت کند، قطعا به سراغ خرید مبلمان دست دوم نخواهد رفت. بنابراین برای جذب مشتری و تسهیل در فروش، حتما قیمتی متناسب با وضعیت مبلمان خود به خریداران اعلام کنید.

حال اگر مبلمان شما دارای ویژگی‌های خاصی است و به طور مثال در ساخت آن از چوبی با کیفیت یا پارچه‌ای گران قیمت استفاده شده ایت؛ می‌توانید قیمت آن را کمی نسبت به سایر مبل‌های دسته دوم گران‌تر اعلام کنید ولی هیچگاه قیمتی غیر واقعی را برای فروش مبلمان خود در نظر نگیرید، چرا که جنس دسته دوم گران به سختی به فروش خواهد رفت.

 

فروش مبلمان دست دوم

 

توضیحات کامل و کافی در مورد مبلمان خود ارائه دهید

یکی از اصول مهم فروش لوازم منزل به خصوص فروش لوازم دست دوم، ارائه توضیحات کامل و کافی در مورد وسیله مورد نظر است. معمولا خریداران مبلمان دست دوم به دنبال تهیه مبل‌هایی سالم با کمترین میزان خرابی و کهولت هستند.

ارائه توضیحات کامل به آن‌ها کمک می‌کند تا بیشتر با ویژگی‌های مبلمان شما آشنا شده و در نتیجه تشویق به خرید آن شوند. سعی کنید در آگهی تبلیغاتی خود تمامی ویژگی‌های مبل را از جنس چوب به کار رفته تا رنگ و نوع پارچه را یادداشت کنید و حتما به  توضیح ایرادات آن نیز بپردازید.

قصعا هیچ وسیله دست دومی بدون ایراد نخواهد بود و بیان صادقانه این ایرادات به فروش سریع‌تر مبلمان دست دوم شما کمک بیشتری خواهد کرد. اگر هم قصد فروش لوازم دست دوم خود را به سمساری دارید، می‌توانید با کسب تماس با مراکزی مانند سمساری زرتشت از آن‌ها بخواهید تا ارزیابی لازم را در مورد وسایل منزل شما انجام دهد.

 

فروش مبلمان دست دوم

 

مزیت رقابتی داشته باشید

در هر بازار خرید و فروشی ایجاد مزیت رقابتی یک برد برای فروشنده محسوب می‌شود. این موضوع در مورد فروش لوازم دست دوم مانند مبلمان نیز وجود دارد و شما به عنوان یک فروشنده خانگی می‌توانید به راحتی با ایجاد چندین مزیت رقابتی به راحتی مراحل فروش را انجام دهید.

منظور از مزیت رقابتی برای فروش مبلمان دست دوم نیز ارائه ویژگی‌ها و مزایای خاص آن است. به طور مثال اگر مبلمان شما دارای قابلیتی مانند حالت تختخوابشو است، می‌توانید در آگهی تبلیغاتی خود با ذکر این ویژگی مبلمان خود را وسیله‌ای چند منظوره با امکاناتی منحصر به فرد معرفی کنید.

در مثالی دیگر با تصویربرداری از امکانات خاص مبلمان و همچنین نمایش ظاهر و زیبایی آن می‌توانید مزیتی رقابتی برای فروش مبلمان خود دست و پا کنید. حتما در تهیه عکس‌ از خلاقیت بیشتری استفاده کنید و با چیدمان مبل در فضای منزل، اندازه، راحتی و ظاهر آن را به مشتریان نشان دهید تا از این طریق بهترین خریدار وسایل دست دوم را به آگهی خود جذب کنید.

 

فروش مبلمان دست دوم

 

مبلمان خود را برای فروش آماده کنید

در آخر پس از انجام تمامی ترفندهای ارائه شده نیاز است تا مبلمان خود را برای بازدید مشتری آماده کنید. اگر مبلمان پارچه‌ای دارید، حتما رویه آن را مواد مخصوص و یا دستگاه‌های شست و شوی مبلمان تمیز کنید به صورتی که لکه کثیفی بر روی آن باقی نماند.

تمیزکردن مبلمان چرمی ساده‌تر است و با یک دستمال نمدار به راحتی تمیز می‌شوند. اگر مبلمان شما دارای کوسن و بالشتک است، بهتر است الیاف داخل آن را مرتب کنید تا از فشردگی خارج شود ظاهری نوتر به مبلمان شما بدهد.

همچنین در صورت وجود هرگونه خرابی در اسکلت مبل و پایه‌های آن بهتر است قبل از خرید به تعمیر آن اقدام کنید در غیر این صورت مبلمان ارزش خرید برای هیچ مشتری‌ای ندارد و نباید انتظار استقبال از هیچ خریدار لوازم منزل را داشت.

 

فروش مبلمان دست دوم

 

جمع بندی نهایی

اگر برای فروش وسایل دست دوم خود مانند مبلمان قصد دارید از خدمات سمساری‌های معتبر مانند سمساری زرتشت استفاده کنید؛ به راحتی می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کرده و ضمن دریافت مشاوره در کمترین زمان ممکن لوازم شدت دوم خود را به فروش برسانید.

سمساری زرتشت معتبرترین خریدار لوازم دست دوم در تهران است که تمامی لوازم منزل را بهترین قیمت و در شرایطی منصافنه و به سود مشتری خریداری می‌کند و در این راه همراه شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *