خریدار ظروف کریستال؛ نحوه قیمت گذاری ظروف کریستال قدیمی

در اکثر خانه‌های ما ظروف کریستالی وجود دارد که باعث جلوه بخشیدن به فضای داخل منزل می‌شود. اما گاه پیش می‌آید که شما قصد دارید این ظروف کریستالی را به دلایل مختلف بفروشید. اینکه آیا می‌توان این ظروف را با قیمتی مناسب فروخت یا نه مسئله بسیار مهمی است که احتمالا با آن درگیر هستید. خریدار ظروف کریستال راه‌حل این موضوع است که بتوانید ظروف کریستالی مرغوب خود را با قیمتی بالا بفروشید.

در گذشته این کار توسط سمساری محل انجام می‌شد. شما با سمساری تماس می‌گرفتید و آن‌ها هم به منزل شما می‌آمدند و روی اجناس قیمت‌گذاری انجام می‌شد. امروزه اینکار ساده‌تر شده؛ زیرا سمساری زرتشت این فرایند را کاملا اینترنتی کرده و می‌توانید با رجوع به سایت و ثبت درخواست در کمترین زمان ممکن خریدار ظروف کریستال خود را پیدا کرده و با بالاترین قیمت ممکن آن را بفروشید. اما چگونه؟ تا پایان این مقاله با ما باشید تا هر آنچه لازم است را به شما توضیح دهیم.

ظروف کریستال شامل چه چیزهایی می‌شود؟

ظروف کریستالی شامل طیف وسیعی از وسایل کریستالی می‌شود که هرکدام بر اساس کیفیت متریالی که در آن‌ها بکار رفته قیمت‌گذاری می‌شوند. مثلا:

  • سرویس پذیرایی کریستال: که شامل تمام ظروف برای پذیرایی از مهمانان است و سر سفره اکثر ما ایرانی‌ها جا خوش کرده‌اند. برای بررسی قیمت دسته دوم این سرویس می‌توانید از اپلیکیشن‌ها و سایت‌های سمساری استفاده کنید.
  • پارچ و لیوان کریستال: پارچ و لیوان کریستال نیز از جمله ظروفی هستند که کاربرد زیادی دارند و رنج قیمتی پارچ و لیوان کریستال دسته دوم پایین‌تر از سرویس پذیرایی آن است.
  • سرویس پذیرایی کریستال بوهمیا: این سرویس پذیرایی کریستال یکی از باکیفیت‌ترین و گران‌ترین ظروف کریستالی است که می‌توانید قیمت دسته دوم آن را از سایت‌های مختلف جویا شوید.
  • سرویس چای خوری کریستال: چای‌خوری‌های کریستالی نیز از دیگر ظروف کریستالی هستند که کمترین رج قیمتی را در میان ظروف کریستال دسته دوم دارند.
  • میوه‌خوری کریستال: میوه‌خوری کریستال از آن دسته ظروف کریستالی است که اگر با کیفیت باشد می‌توانید آن‌ها را با قیمتی بسیار مناسب به سمساری زرتشت بفروشید.
  • ست پیاله و پیش دستی کریستال: این ست نیز در کنار دیگر ظروف کریستالی که نام بردیم توسط سمساری معتبر با قیمتی بسیار عالی از شما خریداری می‌شود.

قیمت ظروف کریستال چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت ظروف کریستال با بررسی کیفیت ظروف توسط کارشناس و البته به‌صورت حضوری در منزل شما انجام می‌شود. یکسری معیارها مثل میزان مقاومت ظروف کریستال، سال ساخت آن‌ها، برندی که آن‌ها را تولید کرده و البته میزان درخشندگی واقعی که دارند در تعیین قیمت موثر است. شما بعد از اینکه با سمساری مورد نظر تماس گرفتید، سریعا کارشناسی در منزل شما حاضر شده و کار قیمت‌گذاری روی ظروف کریستال را انجام می‌دهد.

مثلا سمساری زرتشت به‌عنوان خریدار ظروف کریستال قیمتی بسیار مناسب و درخورد ظروف کریستالی به شما پیشنهاد می‌کند و اگر با قیمت پیشنهاد شده موافق باشید، همان جا هزینه خرید به‌صورت نقدی به شما پرداخت می‌شود و کار بردن ظروف کریستال نیز انجام می‌شود. برای همین اصلا نیازی نیست که ظروف را با خود حمل کنید و به سمساری ببرید.

هر جای تهران یا کرج که هستید تنها کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار داده شده تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناس یا کارشناسان به منزل شما آمده و در کمترین زمان ممکن کار قیمت‌گذاری روی ظروف کریستال شما را انجام دهند. این یعنی صرفه‌جویی در وقت، انرژی و فروختن ظروف کریستال با قیمتی بسیار عالی.

قیمت گذار ظروف کریستال

سمساری زرتشت برای خرید ظروف کریستال از شما از هر جای تهران و کرج آماده قیمت‌گذاری است. اینکار کاملا آنلاین انجام می‌شود. یعنی شما یک درخواست خرید ظروف کریستال در سایت این سمساری ثبت کرده و درنتیجه یک قیمت گذار ظروف کریستال شما را بررسی کرده و بر اساس کیفیت و دیگر فاکتورها قیمت آن را مشخص می‌کند. تمام مراحل کار توسط متخصصان این سمساری انجام می‌شود و نیازی نیست ظروف خود را به سمساری ببرید.

خریدار ظروف کریستال چک

ظروف کریستال چک جزو مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین انواع ظروف کریستال هستند که سمساری زرتشت حاضر است آن‌ها را با بالاترین قیمت ممکن در هر جای تهران و کرج که هستید از شما خریداری کند.

علت بالا بودن قیمت کریستال‌های چک این است که این ظروف جزو صنایع دستی محسوب می‌شوند و تمام مراحل ساخت آن‌ها با دست انجام می‌شود. تراش‌های طلایی که روی ظروف کریستال چک حکاکی می‌شود کار دست استادکاران توانا بوده و برای همین ارزش آن‌ها بسیار بیشتر از ظروف کریستال معمولی است. به همین دلیل این ظروف دارای طراحی و مدل ساخت ویژه هستند که ارزش آن‌ها را بالا برده است.

قیمت گذار ظروف کریستال چک

کارشناسان سمساری زرتشت با شناخت دقیقی که از ظروف کریستال چک دارند خریدار ظروف کریستال چک شما در هر جای تهران و کرج با بالاترین قیمت هستند. برای همین اگر ظروف کریستال چک در خانه دارید و به دلایل مختلف مثل مهاجرت قصد دارید آن‌ها را با بالاترین قیمت بفروشید، کافی است وارد سایت سمساری زرتشت شده و درخواست قیمت گذار ظروف کریستال چک کنید تا سریعا کارشناسی برای قیمت گذاری به منزل شما آمده و بهترین قیمت ممکن را برای خرید آن‌ها به شما پیشنهاد دهد. از قدیم گفته‌اند قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری.

قیمت گذار ظروف کریستال قدیمی

چه چیزی باعث شده که ظروف کریستال قدیمی ارزش زیادی داشته باشند؟ اصالت و طول عمر بالای آن‌ها. سمساری زرتشت در زمینه خرید ظروف کریستال قدیمی نیز دستی بر آتش دارد و این ظروف را از شما با بالاترین قیمت ممکن می‌خرد. برای همین اگر در منزل خود ظروف کریستال قدیمی دارید که به شما ارث رسیده و دوست ندارید آن را به هر قیمتی بفروشید یا دست کسانی دهید که قدر آن را نمی‌دانند، می‌توانید با سمساری زرتشت ارتباط بگیرید تا کارشناسان این سمساری ظروف کریستال قدیمی شما را بررسی کرده و با بالاترین قیمت آن را از شما خریداری کنند.

قیمت گذار ظروف کریستال

در ساخت ظروف کریستال قدیمی از برنز، طلا یا نقره استفاده شده و عموما بسیار مقاوم در برابر ضربه و گرما هستند. گاه پیش آمده که ظروف کریستال قدیمی که در خانه‌ای یافت شده متعلق به 150 سال پیش یا حتی بیشتر تشخیص داده شود و همین باعث شده که به قیمتی بسیار بالا خریداری شوند. همچنین ممکن است از محصولات ساخت اروپا؛ به‌خصوص فرانسه تشخیص داده شوند و قیمت‌گذاری آن‌ها بسیار تغییر کند. برای همین است که هنگام فروش آن‌ها باید حتما از یک سمساری معتمد بخواهید تا قیمت‌گذاری انجام دهد.

خریدار ظروف کریستال قدیمی

سمساری زرتشت با فعالیت در تمام مناطق تهران و البته کرج در خدمت شماست تا خریدار ظروف کریستال قدیمی شما باشد؛ اگر ممطئین هستید یا حتی شک دارید که ظروف کریستالی که در خانه دارید و اکنون قصد فروش آن را دارید جزو ظروف کریستال قدیمی محسوب می‌شود، می‌توانید با متخصصان سمساری زرتشت ارتباط بگیرید و در سایت این سمساری درخواست خود را ثبت کنید تا بتوانید آن‌ها را با بالاترین قیمت ممکن بفروشید. اینگونه خیالتان راحت خوهد بود که ظروف با ارزش شما با قیمتی اندک فروخته نشده و به‌خوبی قیمت‌گذاری شده‌اند.

خریدار ظروف کریستال بوهمیا

یکی دیگر از ظروف کریستالی که ارزش بالایی دارد، ظروف کریستال بوهمیا است. برند بوهمیا یکی از برترین برندهای تولید ظروف کریستال در دنیاست که اولین بار یعنی در 120 سال پیش محصولات آن وارد ایران شد. درخشندگی ویژه این ظروف کریستال باعث شده که وقتی سر سفره یا روی میز قرار داده می‌شوند مانند الماس بدرخشند و چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره کنند.

این ظروف کریستال نیز جزو محصولاتی است که توسط سمساری زرتشت با قیمتی بسیار مناسب خریداری می‌شود. باید توجه داشته باشید که ممکن است نمونه فیک این ظروف در بازار هم وجود داشته باشد و برای همین هنگام خرید اشاره شود که ظروف شما فیک است و قیمت بالایی ندارد.

خریدار ظروف کریستال

به همین دلیل است که بهترین کار برای فروش ظروف کریستال بوهمیا اعتماد به سمساری زرتشت و ثبت درخواست خرید ظروف کریستال در این سایت است. کارشناسان این سمساری با نگاهی تیزبین ظروف اصل و تقلبی را سریع تشخیص داده و ظروف کریستال بوهمیای شما را به‌خوبی می‌شناسند و قیمتی بسیار مناسب برای خرید روی آن‌ها می‌گذراند. جالب است بدانید ظروف کریستال بوهمیا دارای طرفداران زیادی در کشور ما است و همین باعث شده که بازار خریدوفروش آن‌ها بسیار داغ و پر جنب و جوش باشد.

قیمت گذار ظروف کریستال بوهمیا

سمساری زرتشت به‌عنوان خریدار ظروف کریستال بعد از دریافت درخواست خرید توسط شما سریعا کارشناسی را برای قیمت‌گذاری روی ظروف کریستال بوهمیای شما به منزل‌تان ارسال می‌کند. هر جای تهران که هستید لازم نیست این ظروف را حمل کرده و به سمساری ببرید تا قیمت‌گذاری روی آن انجام شود. تنها کافی است در سایت وارد شده و درخواست خود را ثبت کنید. با این شیوه از زندگی شخصی خود باز نمی‌مانید و درگیر ترافیک هر روزه تهران نخواهید شد.

جمع‌بندی

یافتن یک سمساری معتبر که خریدار ظروف کریستال ارزشمند شما باشد، کاری دشوار به نظر می‌رسد؛ زیرا امروزه ارزش این وسایل تزئینی و حتی پذیرایی توسط بسیاری کشف شده است. زرتشت به‌عنوان به یک سمساری معتبر و مورد اعتماد می‌تواند برای خرید و قیمت گذاری ظروف کریستال قدیمی به شما کمک کند.

 

 

 

سمساری زرتشت 

 

بالاترین خریدار و قیمت گذار کلیه لوازم منزل در تمامی نقاط تهران به صورت فوری و یکجا.

خریدار انواع ظروف آنتیک قدیمی,ظروف چینی,چینی آلات قدیمی و جدید

خریدار انواع سرویس کریستال ,سرویس چینی ,بارفتن و…..

خریدار انواع سرویس آرکوپال

خریدار انواع صفحه گرام ,نقره,خرده ریزه و غیره

خریدار انواع رادیو لامپی ،آپارات،دوربین قدیمی و سماور زغالی

خریدار انواع فرش ماشینی ,دستبافت, ابریشم و تابلو فرش

خریدار انواع روزنامه و مجلات قدیمی ,قلمدان قدیمی ،کتاب خطی قدیمی

خریدار انواع یخچال ,لباسشویی,گاز,ماکروفر,

خریدار انواع تلویزون LCDو LED

خریدار و قیمت گذار انواع مبلمان ,میز نهار خوری,بوفه ,سرویس خواب

به صورت یکیجا و نقد در محل خریداریم