خریدار ظروف چینی و کریستال قدیمی

تولیدات ظروف چینی و کریستال در چند ساله اخیر با پیشرفت بسیاری در موادT طراحی و شکل ظاهری روبرو شده است. با این حال افراد بسیاری کماکان دل در گرو ظروف چینی و کریستال قدیمی دارند و به منظور تهیه کلکسیون به دنبال خرید این نوع کالاهای آنتیک هستند.

در مقابل افراد دیگری هستند که به دنبال بالاترین خریدار ظروف چینی هستند تا بتوانند از این طریق ظروف دست دوم قدیمی خود را با قیمتی مناسب به فروش برسانند. در این بین سمساری می‌تواند رابط میان این دو بوده و به عنوان خریدار ظروف چینی، کالاهای مدنظر گروه اول را تامین کند.

اگر شما نیز برای فروش لوازم دست دوم و ظروف چینی و کریستال قدیمی خود به دنبال بالاترین خریدار ظروف کریستال هستید، در این مطلب از سایت سمساری زرتشت همراه ما باشید تا چم و خم این کار را به درستی یاد بگیرید.

 

برای پیدا کردن خریدار کریستال قدیمی چه باید کرد؟

خرید و فروش ظروف کریستال دست دوم امری رایج در بین مردم است و به دلیل ارزش مادی بالای این مدل ظروف، افراد بسیاری وجود دارند که حاضر به پرداخت هزینه‌های بالایی برای خرید ظروفی کریستال قدیمی هستند.

ظروف کریستال همواره زینت‌بخش مهمانی‌ها و مجالس بوده‌اند و معموال به عنوان ظروف تشریفاتی شناخته می‌شوند. در سال‌های اخیر محبوبیت ظروف کریستال بسیار شده است و افرادی که به عنوان خریدار لوازم دست دوم فعالیت می‌کنند با قیمتی بالا این نوع ظروف را از شما خریداری می‌کنند.

اگر شما نیز قصد فروش ظروف کریستال خود را دارید و راه‌حل آن را نمی‌دانید؛ در ادامه چندین نکته مهم در رابطه با ظروف کریستال ارائه شده است که قبل از فروش به سمساری بایستی به آن‌ها توجه داشته باشید:

  • کریستال بایستی سالم و بدون هیچ‌گونه لب‌پریدگی و یا خط و خش واضح بر روی بدنه باشد.
  • ظروف کریستالی نباید حباب داشته باشند.
  • ظاهرکریستال نباید مات و بی‌رنگ دیده شود.
  • بر روی ظروف اصل کریستال مارک آن‌ها حک شده و وجود چنین نشانی اصالت آن را اثبات می‌کند.
  • کریستال اصلی دارای انعکاس نور خوبی است و اگر آن را مقابل نور خورشید قرار دهید، باید طیف رنگین کمانی داشته باشد.
  • کریستال اصل با وجود ظرافت بدنه، مقاومت بالایی دارد و در هنگام خرید مورد سنجش قرار می‌گیرد.

برای فروش کریستال قدیمی و پیدا کردن بالاترین خریدار ظروف کریستال، بهترین راه‌حل مراجعه به سمساری‌های معتبر مانند سمساری زرتشت است. مزیت معامله با سمساری‌ها در این ست ک این مراکز با بررسی دقیق اجناس شما منصفانه‌ترین قیمت را ارائه می‌کنند و همانند خریداران اینترنتی به دنبال معامله با کمترین قیمت نیستند.

 

بالاترین خریدار ظروف کریستال

 

نکات مهم در خرید و فروش ظروف چینی قدیمی

برای فروش ظروف چینی قدیمی نیز می‌توان راه‌حلی مشابه با نحوه فروش ظرف‌های کریستالی را عملی کرد. معمولا افراد و یا مراکزی که به عنوان خریدار وسایل دست دوم فعالیت می‌کنند، مدل‌های متنوعی از ظروف چینی را از فروشندگان خریداری می‌کنند.

یکی از مهمترین اطلاعاتی که خریدار ظروف چینی باید درباره آن بداند، ویژگی های این ظروف است. ظرف چینی اصل دارای ترکیبی شیشه‌ای و سفید رنگ است که پس از استفاده مداوم خراشیده نمی‌شود و به راحتی می‌توان آن را در ماشین ظرفشویی و ماکروفر قرار داد.

به غیر از اطلاعات تخصصی، نکاتی مهم دیگری که در هنگام فروش ظروف چینی بایستی به آن‌ها توجه کرد، ویژگی‌های لازم برای خریدار ظروف چینی است. خریدار ظروف کریستال و چینی قدیمی بهتر است ویژگی‌های زیر را داشته باشند:

  • باید به سود فروشنده تعیین قیمت کنند.
  • ارزش کالای فروشنده را حفظ کند.
  • مشتریان را کاملا راهنمایی کرده و راضی نگاه دارد.
  • جوابگوی مشتری در ساعات کاری باشد.
  • بعد از قیمت‌گذاری خرید را به صورت نقد و یکجا انجام دهد.
  • مشاوره رایگان قبل از فروش داشته باشد.

 

خریدار ظروف چینی

 

کدام سمساری برای فروش لوازم منزل و ظروف چینی بهتر است؟

تا به این جای مطلب متوجه شدیم که بهترین راه‌حل برای فروش ظروف دست دوم چینی و کریستال، مراجعه به سمساری‌های معتبر شهر است. مزیتی که سمساری به عنوان خریدار لوازم منزل دارد، تخصص وی در امور مرتبط با شناسایی و قیمت‌گذاری لوازم با ارزش است.

به طور مثال شاید یک فرد عادی نتواند به درستی تفاوت میان یک ظرف چینی ارزشمند را با یک ظرف عادی تشخیص ندهد و تنها بر اساس ظاهر کلی آن قیمتی را ارائه کند؛ در حالی که مراحل خرید و فروش، بررسی اجناس و قیمت‌گذاری در سمساری بر اساس اصول کاری و دانش فنی پیش می‌رود.

یک سمساری معتبر برای خرید ظروف کریستال و چینی قدیمی باید دارای ویژگی‌هایی مانند تخصص و تجربه، شبکه و ارتباطات، صداقت و امانت‌داری، خدمات پس از فروش و قیمت‌گذاری منصفانه باشد. سمساری زرتشت با سال‌ها سابقه در امر خرید و فروش انواع لوازم دست دوم منزل مانند ظروف چینی کریستال اصل، تمامی شرایط ذکر شده را دارا بوده و با صداقت تمام در تلاش است تا تمامی مشتریان خود را راضی نگه دارد.

مجموعه زرتشت به عنوان یکی از فعال‌ترین سمساری‌های تهران ضمن برخورداری از تیم حرفه‌ای کارشناسی ظروف قدیمی با حفظ ارزش دارایی‌های شما، بهترین قیمت را برای انواع ظرف‌های چینی قدیمی و کریستال ارائه می‌کند.

 

خریدار ظروف چینی

 

جمع بندی نهایی

خرید ظروف قدیمی چینی و کریستال می‌تواند تجربه‌ای جالب و هیجان‌انگیز باشد، اما اگر قصد فروش این نوع لوازم را دارید، بهتر است با دیدی باز و دقت نظر بهترین خریدار ظروف چینی را از بین سمساری‌های معتبر شهرتان انتخاب کنید.

اگر ساکن شهر تهران هستید و چنین تصمیمی دارید، تنها کافیست با کارشناسان سمساری زرتشت تماس بگیرید تا همکاران ما در محل شما حاضر شده و ضمن بررسی دقیق ظروف و قیمت‌گذاری منصفانه، تمامی اجناس را به صورت یکجا از شما خریداری کرده و هزینه آن را در همان لحظه پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *