راهنمای خرید لباسشویی دست دوم

راهنمای خرید لباسشویی دست دوم

میزان تقاضا برای خرید لباسشویی دست دوم با بالارفتن تورم، افزایش قیمت دلار و سایر مشکلات اقتصادی افزایش یافته است. علت این موضوع نیز کاهش قدرت خرید مردم است.

اما از طرف دیگر گسترش و توسعه زندگی‌های آپارتمانی استفاده از لوازمی همچون ماشین لباسشویی را به یک نیاز تبدیل کرده است.

همین موضوع عده زیادی را به خرید و استفاده از لباسشویی دست دوم سوق داده است. اما یک وسیله دست دوم، هرگز کیفیتی مشابه یک کالای نو را ندارد. از همین رو باید در خرید آن دقت کافی به خرج داد.

راهنمای خرید لباسشویی دست دوم

امروزه روش‌های متعددی برای خرید لوازم دست دوم منزل روی کار آمده است. به‌ویژه برنامه‌های موبایلی که هر فرد را به یک سمسار و یک خریدار تبدیل کرده‌اند.

اما این روش‌ها اغلب روش‌های خوبی برای خرید لوازم دست دوم نیستند. خرید از یک سمساری معتبر با جا و مکان مشخص همواره بهتر از خرید وسایل به روش‌های اینترنتی و … است.

در ادامه این مطلب با انواع روش خرید وسایل دست دوم منزل، بهترین روش برای خرید این لوازم، ویژگی‌هایی که باید برای خرید این وسیله درنظر بگیرید و قیمت آن اشنا خواهید شد.  

روش‌های خرید لباسشویی دست دوم

برای خرید لباسشویی دست دوم می‌توانید از روش‌های متعددی استفاده کنید. روش اول برای این کار خرید از دوستان و آشنایان است. این روش اغلب بهترین روش خرید است که چراکه هر دو سمت معامله اغلب راضی هستند.

استفاده از برنامه‌های موبایلی نیز امروزه یکی از مرسوم‌ترین روش‌ها برای خرید این کالاها است. البته این روش همواره با دردسرهایی همراه است.

برای مثال ممکن است قبل از رسیدن شما به محل کالا فروش رفته باشد، قادر به هماهنگ کردن زمان خالی خود با یکیدیگر نباشید یا فروشنده به محل قرار نیاید.

خرید از فروشندگان دوره‌گرد یکی از راه‌ها برای تهیه این وسیله است. البته به شرطی که این فروشنده دوره‌گرد، از قبل کالای موردنیاز شما را از شخص دیگری خریده باشد. البته در این روش مطمئن نیستید که کالایی که خریداری خواهید کرد سالم است و کار می‌کند.

روش دیگر نیز خرید از سمساری های معتبر مانند سمساری زرتشت است. ویژگی بسیار خوب خرید از سمساری‌ها این است که این مراکز دارای جا و مکان و آدرس و شماره تلفن مشخص هستند.

 این موضوع امر خرید را نسبت به استفاده از برنامه‌های موبایل بسیار ساده‌تر خواهد کرد. زیرا درمورد سلامت وسیله اطمینان دارید. چراکه سمساری‌ها در ابتدا وسیله را تعمیر و سپس آن را برای فروش می‌گذارند.

با توجه به این توضیحات بهترین روش برای خرید لباسشویی دست دوم استفاده از خدمات سمساری ها یا خرید از دوستان و آشنایان است.

در هنگام خرید لباسشویی دست دوم چه ویژگی‌های باید درنظر گرفته شود؟

راهنمای خرید لباسشویی دست دوم

مسلماً خرید لباسشویی دست دوم مانند خرید ماشین لباسشویی نو بی‌دردسر نیست. درهر صورت این وسیله کارکرده است و حتماً مشکلاتی دارد؛ بنابراین در هنگام خرید آن باید ویژگی‌هایی را در نظر گرفت.

  1. علت فروش را از فروشنده بپرسید.

 این کار باعث می‌شود مشکلات لباسشویی برای شما آشکار شود و بتوانید وسیله موردنیاز خود را با دید باز از فروشنده خریداری کنید.

  1. برند لباسشویی را درنظر بگیرید.

لباسشویی‌هایی که توسط برندهای معتبر تولید شده‌اند اغلب عمر مفید بیشتری دارند. از همین رو احتمال این‌که یک وسیله سالم خریداری کنید بالاتر خواهد رفت.

  1. عملکرد آن را آزمایش کنید.

از  فروشنده بخواهید برنامه شستشو کوتاهی را به‌صورت کامل برای شما اجرا کند یا هر سه فرایند شستشو، آبکشی و خشک کن را به‌صورت جداگانه بررسی نمایید.

  1. کنترل پنل ماشین لباسشویی را آزمایش کنید.

منظور از کنترل پنل، دکمه‌های مختلفی است که برای اجرای عملکردهای مختلف بر روی دستگاه تعبیه شده‌اند. این دکمه‌ها را بررسی کنید تا اگر ایرادی در عملکرد دستگاه وجود دارد سریعاً متوجه آن شوید.

  1. از فروشنده مهلت تست بگیرید.

گرفتن مهلت تست از فروشنده بهترین راه برای خرید این وسایل است در این صورت تمان ایرادات دستگاه طی چند روز استفاده نمایان خواهد شد.

  1. تعداد اعضای خانواده و میزان استفاده از آن را در نظر بگیرید.

سعی کنید در خرید لباسشویی دست دوم نیز تعداد  اعضای خانواده را درنظر بگیرید و وسیله موردنظر را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

  1. اول سلامت موتوری بعد سلامت ظاهری

 

اول سلامت موتوری را در نظر بگیرید و سپس روی سلامت ظاهری آن مانور دهید. اگرچه ایرادات ظاهری اغلب خیلی سخت برطرف می‌شوند اما شما وسیله را برای استفاده می‌خواهید. از همین رو بهتر است در هنگام خرید بیشتر به عملکرد آن دقت نمایید.

  1. از فروشنده معتبر خرید کنید.

در بسیاری از موارد پیش آمده است که پس از فروش یک کالا دست دوم، فروشنده تلفن خود را برای همیشه خاموش می‌کند و شما با یک وسیله خراب می‌مانید؛ اما خرید از یک سمساری معتبر قابل پیگیری است و البته کالایی که از این مراکز خریداری می‌کنید از نظر فیزیکی و مکانیکی تعمیر شده و سالم است.

قیمت خرید ماشین لباسشویی دست دوم

قیمت خرید ماشین لباسشویی دست دوم با توجه به برند، ویژگی‌های ظاهری و … متفاوت است. یکی دیگر از ایرادات خرید از برنامه‌های موبایلی این است که نرخ مشخصی برای قیمت‌گذاری این لوازم وجود ندارد و هرکس وسیله را به دلخواه خود قیمت‌گذاری می‌کند. درحالی که در سمساری‌های معتبر وسیله توسط یک کارشناس قیمت‌گذاری شده از همین رو قیمت خرید بسیار پایین‌تر می‌آید.

نتیجه گیری:

راهنمای خرید لباسشویی دست دوم

با توجه به مسائل فوق می‌توان نتیجه گرفت که بهترین روش برای خرید لباسشویی دست دوم خرید از سمساری معتبر است. البته خرید از دوستان و آشنایان نیز روش خوبی برای این کار است.

سمساری زرتشت یک سمساری معتبر در تهران است. این مرکز یکی از مراکز معتبر برای خرید و فروش انواع لوازم دست دوم است. تمام لوازمی که در این سمساری برای فروش قرار دارند همگی از سلامت کامل و قیمت مناسب برخوردارند.

این سمساری همچنین خریدار لوازم دست دوم شما نیز هست. کارشناسان سمساری زرتشت برای خرید این لوازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل مراجعه کرده و کالای شما را با بالاترین قیمت خریداری می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *