قیمت ظروف نقره قلمزنی

درباره قیمت ظروف نقره قلمزنی

قیمت ظروف نقره قلمزنی

برای محاسبه قیمت ظروف نقره قلمزنی، به طور معمول، عوامل مختلفی از سوی خریدار و فروشنده در نظر گرفته می شوند که سمساری زرتشت یک به یک آن ها را برای شما در این مطلب بررسی خواهد نمود.

لازم است پیش از این که با قیمت ظروف نقره قلمزنی آشنا شوید، بیش تر در مورد ظروف قلمزنی بدانید و با شیوه های ساخت آن آشنا شوید.

در ادامه این مطلب ما به شما بهترین خریدار ظروف نقره قلمزنی را معرفی کرده ایم تا اگر تصمیم به فروش آن ها را دارید، بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید. با ما همراه باشید.

به چه ظروفی، ظروف نقره قلمزنی می گویند؟

به ظروفی که از حاصل کوبش قلم بر روی فلز نقره ایجاد شوند، ظروف نقره قلمزنی می گویند. جالب است بدانید که ظروف نقره قلمزنی جزو صنایع دستی فلزی محسوب می شوند و از ارزش مادی و معنوی بسیار زیادی برخوردار می باشند.

""</p

به طور کلی قلم زنی هنری محسوب می شود که با روش ها و تکنیک های مختلفی اجرا می شود. از انواع مختلف آن ها می توانیم به ریزه قلم زنی، برجسته کاری و مشبک کاری اشاره کنیم. در ادامه هر یک از این روش ها را به صورت کامل برای شما توضیح خواهیم داد.

معرفی روش های ساخت ظروف نقره قلمزنی

لازم است بدانید که روش های مختلفی برای ساخت ظروف نقره قلمزنی وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توانیدم به ریزه قلم زنی، برجسته کاری و مشبک کاری نام ببریم. با استفاده از این روش ها در نهایت ظروف نقره قلمزنی تولید می شوند. در ادامه این روش ها را شرح داده ایم:

روش ریزه قلم زنی

این روش با استفاده از قلم و چکش اجرا می شود. در واقع نقوش مورد نظر هنرمند، بر روی فلز نقره حک می شوند.

روش برجسته کاری

در این روش قم زنی بر رو و زیر فلز نقره صورت می پذیرد تا ظروف نقره حجیم به چشم بیایند.

روش مشبک کاری

در این روش فضای میان طرح ها با استفاده از اره مویی بریده می شود و محصول به دست آمده حالت مشبک به خود می گیرند.

عوامل موثر بر قیمت ظروف نقره قلمزنی

برای این که تعیین قیمت ظروف نقره قلمزنی صورت بپذیرد، عوامل مختلفی در نظر گرفته می شوند. در ادامه سعی کرده ایم یک به یک این عوامل را برای شما شرح دهیم:

نام هنرمند و تولید کننده ظروف نقره قلمزنی

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند بر روی قیمت ظروف نقره قلمزنی تاثیر بگذارد، نام هنرمند و تولید کننده آن می باشد. در واقع هر چه هنرمند و تولید کننده ظروف نقره قلمزنی، شناخته شده تر و شهرت یافته تر باشد، قطعا قیمت بیش تری برای ظروف نقره قلمزنی تعیین خواهد شد.

تمیز بودن و عدم وجود زدگی در ظروف نقره قلمزنی

از دیگر عوامل موثر بر روی قیمت ظروف نقره قلمزنی، تمیز بدون ظروف و همین طور عدم وجود زدگی، خط و خش و هر گونه خراش می باشد.

توصیه می کنیم پیش از این که با خریدار ظروف نقره قلمزنی تماس بگیرید، حتما ظروف نقره قلمزنی را به خوبی تمیز کنید. این کار باعث می شود که کثیفی ها شبیه به زدگی نشان داده نشوند. هم چنین قیمت بیش تری از سوی خریدار برای آن ها تعیین خواهد شد.

عیار و وزن نقره استفاده شده در ساخت ظروف

مهم ترین عاملی که می توان از آن برای تعیین قیمت ظروف نقره قلمزنی نام برد، عیار و وزن نقره استفاده شده در ساخت ظروف نقره قلمزنی می باشد.

""</p

بهتر است پیش از این که با خریدار ظروف نقره قلمزنی تماس بگیرید، حتما عیار و وزن نقره ظروف را بررسی کنید. برای این کار می توانید شناسنامه و یا کاغذ خرید ظروف نقره قلمزنی را بررسی نمایید.

کاغذ خرید یا شناسنامه ظروف نقره قلمزنی

اگر ظروف نقره قلمزنی شما دارای شناسنامه، کاغذ خرید و یا فاکتور است، حتما آن را در زمان فروش آماده کنید. چرا که اطلاعاتی مانند وزن نقره استفاده شده در ساخت ظروف، عیار نقره و نام هنرمند سازنده و… در آن درج شده است.

توجه داشته باشید که در زمان فروش ظروف نقره قلمزنی، شناسنامه یا کاغذ خرید آن ها نقش به سزایی در تعیین قیمت ظروف نقره قلمزنی دارد.

قیمت روز نقره

همان طور که می دانید نقره فلزی است که مانند طلا گران بها بوده و قیمت آن هر روز و هر لحظه در بازار های داخلی و خارجی دستخوش نوساناتی می شود. به همین دلیل از دیگر عوامل موثر بر قیمت ظروف نقره قلمزنی می توانیم به قیمت روز نقره اشاره کنیم.

سنگ های قیمتی استفاده شده در ساخت ظروف نقره قلمزنی

اغلب در ساخت ظروف نقره قلمزنی از سنگ های قیمتی مانند عقیق و یا فیروزه استفاده می شود. در صورتی که این سنگ ها وزن و اصالت داشته باشند، داخل شناسنامه قید شده است. هر چه تعداد سنگ های قیمتی و وزن آن ها بیش تر باید، متعاقبا قیمت بیش تری برای ظروف نقره قلمزنی مشخص می شود.

تفاوتی ندارد که شما ظروف نقره قلمزنی را در چه زمان و با چه قیمتی خریداری کرده اید. در زمان فروش عوامل گفته شده یک به یک مورد بررسی قرار می گیرند تا قیمت ظروف نقره قلمزنی بر اساس ارزش واقعی آن ها تعیین شود و شما متحمل ضرر و زیان مالی نشوید.

معرفی بهترین خریدار ظروف نقره قلمزنی در تهران

در صورتی که تصمیم خود را برای فروش ظروف نقره قلمزنی گرفته اید و به دنبال بهترین خریدار ظروف نقره قلمزنی در تهران هستید، توصیه می کنیم که حتما با سمساری زرتشت تماس بگیرید. این سمساری با داشتن کارشناسان ماهر در زمینه خرید و فروش ظروف نقره قلمزنی، یکی از بهترین خریداران در تهران به شمار می آید.

""</p

کلیه کارشناسان سمساری زرتشت با داشتن اطلاعات کافی در مورد قیمت روز نقره و سنگ های قیمتی، ظروف نقره قلمزنی را بر اساس ارزش واقعی که دارند، قیمت گذاری می کنند. هم چنین برای جلوگیری از متضرر شدن شما، هزینه توافق شده را به صورت نقد و یا کارت به کارت به شما پرداخت خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید تا کارشناس به منظور قیمت گذاری و در نهایت خرید ظروف نقره قلمزنی به منزل شما مراجعه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *